همکاری «بنک آو امریکا» و «پی پال» برای عرضه پرداخت های درون فروشگاهی

طبق اعلام «بنک آو آمریکا» و «پی پال» مشتریان این بانک در آینده‌ای نزدیک قادر خواهند بود تا در فروشگاه‌ها از طریق «پی پال» اقدام به پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،طبق اعلام «بنک آو آمریکا» و «پی پال» مشتریان این بانک در آینده ای نزدیک قادر خواهند بود تا در فروشگاه ها از طریق «پی پال» اقدام به پرداخت کنند. در این توافق که از نیمه اول سال 2018 عملی می شود، کارت های مشتریان «بنک آو آمریکا» به حساب «پی پال» متصل خواهد شد که این می تواند تجربه یک پرداخت راحت و بدون دردسر را برای مشتریان رقم بزند.

این همکاری هم چنین امکان پرداخت توسط کیف پول های موبایلی NFC را نیز برای مشتریان «بنک آو امریکا» فراهم خواهد آورد. علاوه بر این، این دو شرکت با همکاری هم تلاش خواهند کرد تا از طریق رمزگذاری، تجزیه و تحلیل داده ها و ابزارهای تشخیص شیادی، امنیت پرداخت را نیز ارتقاء بخشند. مارک موناکو، رئیس بخش پرداخت ها «بنک آو امریکا» با اشاره به توافق اخیر با «پی پال»، گفت: «ما به دنبال آن هستیم تا برای پاسخگویی به نیاز مشتریان مان، روش های پرداخت امن، راحت و سریعی را عرضه کنیم.»

طبق اعلام «بنک آو آمریکا» و «پی پال» مشتریان این بانک در آینده‌ای نزدیک قادر خواهند بود تا در فورشگاه‌ها از طریق «پی پال» اقدام به پرداخت کنند. در این توافق که از نیمه اول سال 2018 عملی می شود، کارت های مشتریان «بنک آو آمریکا» به حساب «پی پال» متصل خواهد شد که این می تواند تجربه یک پرداخت راحت و بدون دردسر را برای مشتریان رقم بزند. این همکاری هم چنین امکان پرداخت توسط کیف پول های موبایلی را نیز برای مشتریان «بنک آو امریکا» فراهم خواهد آورد.

 

علاوه بر این، این دو شرکت با همکاری هم تلاش خواهند کرد تا از طریق رمزگذاری، تجزیه و تحلیل داده ها و ابزارهای تشخیص شیادی، امنیت پرداخت را نیز ارتقاء بخشند. مارک موناکو، رئیس بخش پرداخت‌ها «بنک آو امریکا» با اشاره به توافق اخیر با «پی پال»، گفت: « ما به دنبال آن هستیم تا برای پاسخگویی به نیاز مشتریان مان، روش های پرداخت امن، راحت و سریعی را عرضه کنیم.»

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  45