بانک صادرات ایران ٧ هزار میلیارد ریال تسهیلات به اقشار خاص پرداخت

١٢ ماهه ١٣٩٥:

بانک صادرات ایران طی ١٢ ماهه سال ١٣٩٥ در راستای انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی و همگامی با سیاست های دولت بیش از ٧ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و تامین مسکن به معرفی شدگان کمیته امداد داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی بانک صادرات، این بانک در سال ٩٥ به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و مدد جویان نهادهایی همچون: کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بهزیستی، بنیاد جانبازان و خانواده های محترم شهدا، مبلغ ٧٤٠٠ میلیارد ریال تسهیلات را برای تامین مسکن و ایجاد اشتغال پایدار افراد تحت پوشش نهادهای ذکر شده اختصاص داده است.
بر اساس این گزارش، این بانک با هدف کمک به اقشار کم درآمد و اقشار آسیب پذیر جامعه در سال گذشته برای بهسازی مسکن روستائیان و احیای بافت های فرسوده مبلغ ١٧٠٠میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.
شایان توجه است، بانک صادرات ایران در جهت اجرایی کردن بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد رونق اقتصادی و بکارگیری ظرفیت و توانمندی بخش های مختلف تولیدی، اختصاص اعتبار به بنگاه های کوچک و متوسط را در دستور کار خود قرار داده است. عملکرد بانک متبوع در این بخش در سال ١٣٩٥ بیانگر پرداخت ٦١ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال به ١٤ هزار و ٨٠٠بنگاه بوده که اقدام راهگشای بانک در این زمینه نقش بسزایی در افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در سراسر کشور داشته است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  4