افتتاح اولین خود پرداز بیت کوین

اختصاصی

اولین شرکت سرمایه گذاری بیت کوین که توسعه دهنده ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین نیزهست، با کیوسک اتوماتیک چک و پول نقد تیمی تشکیل داده اند تا در کالیفرنیای شمالی کیوسک های چک و پول نقد نصب کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اولین شرکت سرمایه گذاری بیت کوین که توسعه دهنده ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین نیزهست، با کیوسک اتوماتیک چک و پول نقد تیمی تشکیل داده اند تا در کالیفرنیای شمالی کیوسک های چک و پول نقد نصب کنند.

این کیوسک های اتوماتیک، کاربران را قادر می سازد تا تجربه راحت و خوبی در حسابرسی سریع محرمانه و بدون نیاز به بانک داشته باشند.

مشتریان یک کارت شناسایی وارد می کنند و توسط اثر انگشت، صحت آن را تایید می کنند. این کیوسک، پس از تایید هویت مشتری، اجازه بررسی آنلاین حساب و پول نقد را به مشتریان می دهد. 

شرکت سرمایه گذاری بیت کوین همچنین این کیوسک های اتوماتیک را به امکانات استفاده از ارز بیت کوین نیز مجهز نموده است. این کیوسکها در بخشهایی از کالیفرنیا نصب می شوند.

این شرکت پیش بین می کند که تا اواخر سال 2017 این کیسوسک ها ملی خواهند شد. به زودی خدماتی همچون تخفیف در چک و پول نقد، تبلیغات آنلاین، امضای داخل فروشگاه و رویدادهای خاص نیز به امکانات این دستگاه اضافه خواهد شد.

همچنین قابلیت خرید و فروش بیتکوین در سراسر ایالات متحده از طریق 85 کیوسک خود پرداز نیز امکان پذیر خواهد بود.

این شرکت معاملات بیت کوین، سفارشات پولی و نقل و انتقالات را از طریق صفحه نمایش لمسی و از طریق امنیت بیومتریک امکان پذیر خواهد کرد.

نوعی دیگر از خودپرداز ها نیز برای مکانهایی مانند فروشگاههای خاص، داروخانه ها، مراکز پزشکی و سوپرمارکت ها طراحی شده است که امکان نقد کردن هر نوع چک از جمله چک های صادر شده توسط دولت، حقوق و دستمزد و غیره را برای مشتریان فراهم می کند.

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

منبع www.mobilepaymentstoday.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  +    =  80