افتتاح باجه پست‌بانک روستای جابان شهرستان دماوند

باجه خدمات بانکی پست‌بانک روستای جابان شهرستان دماوند به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان این بانک و مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، این باجه با سرمایه‌گذاری مستقیم ودود حیدری‌مقدم مسئول باجه و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تجهیزشده و آماده ارائه خدمات متنوع بانکی به اهالی این روستا و سایر روستاهای همجوار است.

همچنین در این مراسم اکبر غلامی مدیرشعب پست بانک منطقه سه تهران با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و افتتاح این باجه به اهالی گفت: پست‌بانک‌ایران بنابر ضرورت خدمت‌رسانی در تمامی نقاط کشور اقدام به ایجاد و راه‌اندازی بیش از ۱۰ هزار باجه‌ بانکی نموده و افتخار دارد که بزرگترین خرده‌بانکدار کشور است.

وی افزود: این بانک به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بزرگترین خرده‌بانکدار کشور توانسته است ماهانه بیش از ۸ میلیون تراکنش درسطح روستاها داشته باشد که این خود موجب کاهش ماهانه میلیون‌ها سفرهای غیرضرور به شهرها و کاهش هزینه‌های آن است.

غلامی تصریح کرد: حضور باجه پست‌بانک‌ایران در روستای جابان موجب خواهد شد که منابع راکد این محل جذب و به چرخه اقتصادی وارد شده و تمامی منابع نیز درقالب تسهیلات اشتغال‌زائی به خود اهالی و کشاورزان و باغداران بر می‌گردد.

وی درپایان ضمن تشریح نحوه پرداخت تسهیلات به کشاورزان و دیگر فعالان تولیدی از محل صندوق توسعه‌ ملی، خواستار حمایت مسئولان شهرستان و روستای جابان از باجه پست‌بانک و استفاده از خدمات متنوع آن شد.

گفتنی است: در این مراسم علی اصغر شادلو رئیس شورای روستای جابان به نمایندگی از مسئولان و اهالی روستا از خدمت‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها و افتتاح این باجه تقدیر و تشکر نمود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  −  76  =