امکانات جالب در نسخه جدید اینستاگرام

اختصاصی

اینستاگرام ابزاری را به نسخه جدید اپلیکیشن خود اضافه کرده که توسط آن کاربران می توانند استوری های مورد علاقه خود را توسط مکان یا زمان بیابند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اینستاگرام قصد دارد تا جایی که ممکن است امکانات مربوط به استوری را افزایش دهد در این راستا ابزاری را به نسخه جدید اپلیکیشن خود اضافه کرده که توسط آن کاربران می توانند استوری خود را مخفی کنند و یا اینکه آن رابه اشتراک بگذارند.
اگر شما اینستاگرام خود را به روز رسانی کرده باشید، می توانید به دو روش استوری های خود را بیابید.
افرادی که اینستاگرام را به روز رسانی کرده اند می توانند در قسمت استوری گزینه location و hashtag را ببینید.
برای مثال اگر بخواهید از طریق گزینه مکان استوری ها را بیابید می توانید بر روی آیکون location که بر روی تصویر مکان مورد نظر دیده می شود اشاره کنید بدین ترتیب تصاویری که مربوط به آن مکان وجود دارد نمایش داده می شود.
به همین ترتیب اگر بخواهید تصاویر را از طریق هشتگ زمانی جستجو کنید می توانید تصاویری که دارای آیکون هشتگ هستند را مشاهده کنید. برای اینکه دیگران بتوانند استوری های شما را در قسمت هشتگ و یا لوکیشن جستجو کنند باید هنگام ضبط آنها هشتگ و لوکیشن را به آن ها اضافه کنید.
افرادی که اینستاگرام خود را خصوصی سازی کرده اند و فقط افراد خاصی به آن دسترسی دارند نگران نباشند زیرا لوکیشن و یا هشتگ آنها خصوصی باقی خواهد ماند و حتی با جستجوی مکان و زمان نیز در دسترس دیگران قرار نخواهد گرفت.
مترجم شکوفه برزگر ملکی
پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  −    =  62