وایت برد ۵۰۰۰ دلاری جدید گوگل

اختصاصی

گوگل برای بهتر کردن فضای کار به تازگی تخته وایت برد دیجیتالی را ارائه کرده که جایگزین خوبی برای تخته های امروزی است. این تخته وایت برد مستقیما به اینترنت متصل می شود و هر آن چیزی که بر روی آن درج شود به راحتی در موبایل یا تبلت دیگر افراد متصل به آن در دسترس قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، وقتی که افراد به یک جلسه کاری دعوت می شوند، برخی از آنها ممکن است به دلایلی نتوانند در این جلسه حضور یابند. در دنیای امروز مدیران به دلیل مشغله کاری زیادتر نمی توانند با کارمندان جلسه بگذارند و مستقیما با تمام آنها صحبت کنند.
گوگل برای بهتر کردن فضای کار به تازگی تخته وایت برد دیجیتالی را ارائه کرده که جایگزین خوبی برای تخته های امروزی است. این تخته وایت برد مستقیما به اینترنت متصل می شود و هر آن چیزی که بر روی آن درج شود به راحتی در موبایل یا تبلت دیگر افراد متصل به آن در دسترس قرار می گیرد.

ظاهر این تخته درست همانند دیگر تخته های دیجیتال معمول در بازار است با این تفاوت که تنها یک نفر نیست که امکان استفاده از این دستگاه را دارد بلکه همه افراد متصل به این تخته وایت برد امکان کار بر روی آن را دارند.

کاربر این تخته به راحتی قلم را بر می دارد و هر چیزی که لازم است بر روی آن درج می کند و موارد نوشته شده بر روی تخته هم زمان در اختیار تمام افراد متصل به آن قرار می گیرد. این دستگاه امکان کشیدن اشکال به هر رنگ و طرحی را در اختیار شما قرار می دهد.

حتی افرادی که در دفاتر جداگانه کار می کنند می توانند از طریق این تخته وایت برد تصاویر و طرح هایشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

این تخته ویژگی های دیگری نیز مانند نمایش صفحات وب با اسکرین شات جهت اضافه کردن خطوط و اشکال بر روی آن، قابلیت نمایش اسلاید های پاورپوینت و همچنین ثبت تصاویر با استفاده از وب کم و غیره را داراست.

سایر مشخصات فنی این تخته به شرح زیر است:
نمایشگر UHD با فرمت 4K
نرخ اسکن لمسی ۱۲۰ هرتز
نرخ رفرش ویدئویی ۶۰ هرتز
سیستم لمسی 16 points
قابلیت نوشتن با دست و تشخیص شکل
دوربین واید انجل
مجهز به اسپیکر و میکروفون
NFC
اچ دی‌.ام.آی ۲.۰
یو.اس.بی تایپ سی
یو.اس.بی ۳
خروجی صوتی SPDIF
وای‌فای
اترنت ۱ گیگابیت
گوگل‌کست
گفتنی است، شرکت گوگل در حال طراحی دیگر ابزار آلات اداری و آموزشی برای ارائه به بازار است.
مترجم شکوفه برزگر ملکی
پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  ⁄    =  7