احتمال بروز اختلال در سامانه جامع پست بانک ایران طی روزهای آتی

به‌منظور بهبود کیفیت خدمات پست‌بانک‌ایران و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان درسطح شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی سراسر کشور، سامانه جامع این بانک ارتقاء یافته و طی روزهای آینده احتمالاً بطور موقت دچار اختلال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ ایران سامانه‌ جامع بانکی این بانک به مدت سه‌روز از هفدهم لغایت نوزدهم فروردین‌ماه سال جاری دچار اختلال موقت شده و احتمالاً در عملیات بانکی مشتریان کندی ایجاد می‌شود.

خسرو فرحی مدیر عامل پست بانک ایران ضمن اعلام خبر فوق گفت: مهمترین مزیت این سامانه؛ سرعت، امنیت، دقت و ارائه خدمات نوین بانکی است که با پیاده‌سازی آن، خدمات متنوع‌تر و مطلوب‌تری در تمامی درگاه‌های بانک اعم از؛ اینترنت‌بانک، تلفن‌بانک، موبایل‌بانک، دستگاه‌های خودپرداز و همچنین سایرخدمات بانکی به مشتریان ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مجموعه از سامانه‌ها، ضمن تأمین امنیت بالای کاربری بانکداری مجازی و سیستم‌های کارتی و پرداخت به واسطه استفاده از ضوابط، پروتکل‌ها و استانداردهای امنیتی پیشرفته، علاوه بر بهبود و افزایش تنوع خدمات بانکی در شعبه، جامعیت و سهولت استفاده از خدمات بانکداری خارج از شعبه در انواع کانال‌ها و ترمینال‌ها، به میزان چشمگیری فراهم شده‌است.

فرحی درپایان گفت: درحال حاضر بیش از 10هزار شعبه و باجه نمایندگی خدمات بانکی پست‌بانک‌ایران به عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور تمامی خدمات بانکی را به صورت لحظه‌ای به هموطنان  درسراسر کشور ارائه می‌نماید.

گفتنی است شرکت تی ال اس به مدیریت عبدالحمید منصوری، مجری و طراح سامانه جامع پست بانک ایران است. این شرکت نخستین شرکت بخش خصوصی است که اقدام به طراحی سامانه جامع بانکی برای بانکهای بالای هزار شعبه کرده است.

پایان پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =