ایران کیش‌ برنده تقدیرنامه ۲ ستاره در جایزه ملی تعالی سازمان شد

شرکت اعتباری ایران کیش موفق به اخذ تقدیرنامه 2 ستاره در چهاردهمین جایزه ملی تعالی سازمانی شد .این جایزه در روزنهم اسفندماه در همایش ملی تعالی سازمانی و با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیرصنعت،معدن و تجارت به این شرکت اهداشد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این دومین باری است که ایران کیش در جایزه ملی تعالی سازمانی حضور پیدا می کند، ایران کیش در سال گذشته موفق به کسب گواهینامه تعالی سازمانی شده بود گواهی ‎ای که به معنای تایید مسیراین شرکت در جهت تعالی و رشد شرکت بوده‎است .
تقدیرنامه 2 ستاره ایران کیش در تعالی سازمانی، طبق فرایندهای جایزه ملی در سال 95بررسی شده و پس از طی مراحل ارزیابی توسط ارزیابان، بررسی و صحه گذاری در کمیته علمی و داوری به این شرکت تعلق گرفت.
استقرار الگوی تعالی سازمانی، اجرای برنامه‎های بهبود و حضور فعال در فعالیت‎های مربوط به تعالی سازمانی از جمله عوامل دریافت این تقدیرنامه 2 ستاره اعلام شده است .
این دومین باری است که ایران کیش در جایزه ملی تعالی سازمانی حضور پیدا می کند.ایران کیش در سال گذشته موفق به کسب گواهینامه تعالی سازمانی شده بود گواهی ‎ای که به معنای تایید مسیراین شرکت در جهت تعالی و رشد شرکت بوده‎است .
امسال این شرکت، درسطح بالاتر- که سطح تقدیر نامه در جایزه ملی تعالی است حضور یافت وبا صعود دو پله‎ای موفق به دریافت تقدیرنامه 2 ستاره از چهاردهمین همایش تعالی سازمان شد .شرکت هایی که تقدیرنامه 2 ستاره دریافت می کنند شرکت هایی هستند که پس از ارزیابی توسط ارزیابان سازمان موفق به کسب امتیاز بین350 تا 300 براساس شاخص‎های رتبه‎بندی تعالی سازمانی شده‎اند .
ارزیابی در راستای تعلق جایزه تعالی سازمانی به ایران کیش توسط 5 ارزیاب و طی 4 روز ارزیابی در هفته آخر بهمن ماه سال 95صورت گرفت.

پایان پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  5