چگونگی ثبت مشاغل در ۱۱۸

یک مقام مسوول در شرکت مخابرات با بیان اینکه تمامی مشاغل که در ۱۱۸ ثبت شدند، دارای مجوز هستند، گفت: برای ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸، تمام مدارک لازم بسته به نوع کسب و کار مانند پروانه فعالیت، جواز کسب با ذکر نام و دارای اعتبار اتحادیه دریافت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدرضا بیدخام با اعلام مطلب فوق افزود: در مورد مشاغل فروش و خدمات پس از فروش و همچنین مشاغلی که دارای نمایندگی برندهای خارجی هستند، نیز روال کار به این گونه است که دریافت و ارائه مجوز معتبر سازمان صنعت، معدن و تجارت، روزنامه رسمی و اساسنامه مورد نیاز است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطرنشان کرد: در مورد برندهای خارجی فاقد نمایندگی، نامه اتحادیه برای ثبت برند و جواز کسب لازم است.

وی در مورد حداقل مدارک مورد نیاز برای ثبت مشاغل در مورد "مشاغل عام بدون ذکر نام" گفت: جواز کسب یا پروانه فعالیت دارای اعتبار و آدرس لازم است.

بیدخام در مورد "مشاغل عام با ذکر نام" تاکید کرد: برای اینگونه مشاغل، جواز کسب یا پروانه فعالیت دارای اعتبار و آدرس و نامه اتحادیه برای ثبت اسم شغل ضروری است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سعی سامانه ۱۱۸ با توجه به وظیفه ذاتی اطلاع رسانی آن بر این استوار است که حتی الامکان مشاغل و نمایندگی‌های معتبر با توجه به درخواست خود در ۱۱۸ ثبت شوند، افزود: به هر حال اگر مواردی نیز وجود داشته باشد که مشاغل با شرایط گفته شده و دارای مجوز ثبت نشده باشند، حتما قابلیت پیگیری داشته و اعلام نتیجه می‌شود.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =