خدمات ویژه بانک ملت به مشتریان ارزنده با جشنواره مهان

بانک ملت با اجرای طرح حساب جاری مهان، به مشتریان ارزنده خود خدمات ویژه ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک ملت با هدف خلق ارزش افزوده برای مشتریان ارزنده، ایجاد تنوع در خدمات ارائه شده به مشتریان حساب جاری و افزایش رضایت و وفادارسازی مشتریان، طرح حساب جاری مهان را به مرحله اجرا گذاشت.

بر اساس این گزارش، دارندگان حساب جاری حقیقی انفرادی که دارای معدل حساب جاری مطلوب بوده مطالبات معوق نزد بانک ملت نداشته باشند می توانند از خدمات حساب جاری مهان استفاده کنند.

بر این اساس، اعطای کارت اعتباری ویژه، اعطای تسهیلات خرید دین با شرایط ویژه، تسهیلات خرید کالا و خرید خودرو، برقراری حد اعتباری متناسب با نوع فعالیت مشتری، اعتبار در حساب جاری، تخفیف در نرخ سود تسهیلات سرمایه در گردش، صدور دسته چک مهان با طرح ویژه، صدور ملت کارت مهان، اعطای تخیف در نرخ کارمزد برخی خدمات بانکی، اولویت در تخصیص صندوق امانات، ارائه مشاوره های بانکی به صورت ویژه، خدمات بیمه ای و ارائه خدمات ویژه شرکت کمک رسان ایران(s.o.s ) از جمله خدمات ویژه بانک ملت به مشتریان ارزنده در قالب طرح حساب جاری مهان است.

در عین حال بانک ملت با هدف تسریع در پاسخگویی به مشتریان ارزنده، واحدی در مرکز ارتباط ملت با شماره 1556 تحت عنوان مرکز پاسخگویی مهان ایجاد کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  −  59  =