نقد ناظر/ شاخصه های بانکداری ۲۰۱۷

شماره جدید بانکداری آینده منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، جدیدترین نسخه مجله بانکداری آینده و ویژه همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در 254 صفحه منتشر شد.


پرونده فناوری:
در  پرونده فناوری رابطه بانک ها با فناوری ها بررسی شده و اینکه اصلا بانک ها می توانند فناوری های موجود را در دنیا در عرصه بانک و بانکداری در خود بپیذیرند و یا نیاز دارند که شرکت های واسطی این کار را برایشان انجام دهند. با توجه به همین موضوع در میزگردی با حضور مقدسیان، عسگری، دانشگر، مظاهری و احمدی پویا فناوری در نظام های بانکی را به چالش می کشد. همچنین در ادامه این پرونده در گزارش و مقالات تحلیل و تحقیقی به رابطه بین فناوری و تکنولوزی و بانک ها می پردازد و این مسئله را بازگو می کند که چگونه اینترنت باعث کم شدن شعبه ها و بخش فیزیکی بانک ها شده است. در آخر هم بعد از مقاله ای درباره تمایل مشتریان بانکی به فینتک ها گزارش های مختلفی در حوزه مرتبط با فناوری و بانک ها و وضعیت خودپرداز های کشور قرار دارد.

پرونده پرداخت:
در این بخش از مجله در قالب میزگردی با حضور بعضی از فعالان نظام پرداخت با عنوان  پیش شرط های نظام پرداخت مستقل بررسی شده است.  این میزگرد که با حضور عربشاهی، شاه گشتاسبی، میرنبوی و محمودیان برگزار شده به وضعیت نظام های پرداخت در کشور پرداخته است. در ادامه این پرونده هم گزارش های مختلفی از دنیا و کشور درباره نظام های پرداخت امده است و در گزارشی به آینده پرداخت دیجیتال در کشورهای در حال توسعه پرداخته شده است.

پرونده بانکداری 2017:
پرونده بانکداری 2017 وضعیت بانکداری در سال 2017 در ایران و جهان بررسی کرده و نگاهی به صنعت بانکداری در هند انداخته است و 10 اولویت راهبردی برتر برای نهاد های مالی در سال 2017 را معرفی می کند.
پرونده بانکداری شفاهی:  در این بخش گفت و گوهایی با اسدالله امیر اصلانی درباره مصائب ورود به بانکداری الکترونیک، عزیز فراشی با مرور زندگی حرفه ای وی، و مسعود راد انجام شده است. تا جایی که بیان تجربه ها و مسائلی که با آنها در حوزه کار حرفه ای شان رو به رو بوده اند می تواند درس بزرگی برای علاقه مندان به حوزه بانکی باشد.
پرونده بازآفرینی: پرونده بازآفرینی در قالب پنج پرونده «حال و هوای فناورانه» ، «بازآفرینی شعبه» « اکوسیستم جدید خرید»، « جای مشتری» و «دو بال بانک ملی»  به مباحث مختلفی پرداخته است  در این مجموعه  پرونده ها  بانک ملت درباره برنامه هایی که در دست اجرا دارد و اینکه چه استفاده هایی ازفناوری ها در ارائه خدمات جدید به مشتریان دارد.
 در ادامه پرونده های شرکت توسن تکنو، ایران کیش، آسان پرداخت، سداد و  پیشگامان پویا قرار دارد، که به معرفی این شرکت ها راهکارهای جدیدی که برای ارائه به مشتریان خود دارند و موانع و مشکلات انها پرداخته شده است.

حامیان این شماره
حامیان این شماره مجله بانکداری آینده  به شرح زیر هستند:
بانکهای ملت، رفاه و اقتصاد نوین
 شرکت های توسن تکنو، جی اس اس، ایران کیش ، پککو، آسان پرداخت،پیشگامان پویا، سداد،ای تی ویو  و شرکت پارسیان کیش
 شرکتهای بیمه رازی،نوین، سرمد وسامان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  3  =