بانک کشاورزی از کشاورزان نمونه کشور قدردانی کرد

در جشنواره ملی کشاورزی؛

بانک کشاورزی با حضور در اولین جشنواره ملی کشاورزی ایران از کشاورزان نمونه کشور قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بانک کشاورزی، بانک کشاورزی با حضور در اولین جشنواره ملی کشاورزی ایران که همراه با معرفی نمونه های کشوری بخش کشاورزی روز دوشنبه 13 دی در مرکز همایش های بین المللی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد از کشاورزان نمونه کشور قدردانی کرد.

اولین جشنواره ملی کشاورزی ایران با حضور مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی،  مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، مدیران سازمان های دولتی و خصوصی مرتبط و فعالان این بخش با تاکید بر کشاورزی دانش بنیان به عنوان رکن اقتصاد مقاومتی، همراه با سی و یکمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های کشوری بخش کشاورزی برگزار شد و بانک کشاورزی با اهدای هدایای نفیس از فعالان منتخب قدردانی کرد.

این گزارش می افزاید، این جشنواره به همت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، فرهنگستان علوم، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی برگزار شد و برپایی نشست ها و بازدید های تخصصی، بخش دیگری از این جشنواره یک و نیم روزه خواهد بود.

شایان ذکر است بانک کشاورزی در تکمیل قدردانی خود از کشاورزان نمونه کشور، بعد از ظهر امروز طی مراسمی میزبان آن ها خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −    =  68