رواق منظر چشمم آشیانه توست/کرم نما و فروآ که خانه خانه توست

آیین نکوداشت پیشکسوتان بانک اقتصادنوین برگزار شد

طی مراسمی از زحمات ضیاء‌الملکی، ناظم‌زاده، دکتر رسول اف و طاهری در بانک،چهار مدیران عامل سابق بانک اقتصادنوین با حضور بت شکن مدیرعامل فعلی و جمع از مدیران و کارکنان خانواده بزرگ اقتصادنوین قدر دانی و از تصاویر اعضای هیات موسس و مدیران عامل بانک در دهه نخست فعالیت این بانک رونمایی شد.

data-src=http://www.en-bank.com/images/FB/B5CF42933056A2BBD3138E.gifوی ضمن قدردانی از حضور مجدد آقایان ضیاء‌الملکی، ناظم‌زاده، دکتر رسول اف و طاهری در بانک، اظهار داشت: بانک اقتصادنوین تاکنون چهار مرحله تاسیس، حرکت، گسترش و تثبیت را در بانک پشت سر گذرانده که در هر یک از این مقاطع یکی از بزرگواران هدایت رهبری مجموعه بزرگ اقتصادنوین را بر عهده داشته و در مراحل مذکور نقش آفرینی نموده‌اند.

دکتر بت‌شکن حضور همزمان چهار مدیرعامل را در گردهمایی مدیران عامل بانک افتخار بزرگ توصیف کرد و گفت: این عزیزان امروز به خانه خودشان آمده‌اند و همه کارکنان بانک اقتصادنوین مشتاق شنیدن رهنمودهای ارزشمند آنان هستند چرا که "گذشته چراغ راه آینده است."

مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: خوشبختانه بانک اقتصادنوین با همه فراز و نشیب‌های که به خود دیده است، امروز خوشنامی، سلامت، رفتار حرفه‌ایی و ارزش‌آفرینی را برای تمام ذینفعان به ارمغان آورده است و این مهم میسر نمی‌گردید جز با لطف خدا، تدبیر این مدیران و همراهی و همدلی همکارانی که در جمع امروز ما حضور دارند و یا ندارند که بر من واجب است که از همه آنان تشکر کنم.

دکتر بت‌شکن تاکید کرد: یقین دارم که باور اینکه "بانک" خانه ماست، همدلی و وفاق جمعی،خرد گروهی و لطف خداوند باعث خواهد شد که دهه دوم فعالیت بانک را با آفرینش، جوشش، شکوفایی و جهش شروع نمائیم و این مهم فقط با تلاش و کرم شما عزیزان میسر خواهد شد.

در این مراسم فرید ضیاء‌الملکی نخستین مدیرعامل بانک اقتصادنوین که طی سال‌های 1380 تا 1382 هدایت این بانک را بر عهده داشت گفت: بسیار خوشحالم نهال نوپای 10 سال پیش امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.

وی گفت: حضور بانک‌های خصوصی که با حمایت‌ها و تلاش مرحوم نوربخش رئیس کل فقید بانک مرکزی به ثمر نشست، تاثیر به سزایی در افزایش کیفیت خدمات بانک ها داشته است و بانک اقتصادنوین افتخار دارد که به عنوان نخستین بانک خصوصی طلایه دار این تاثیرگذاری بوده است.

وی به دشواری‌های نخستین بودن اشاره کرد و گفت: مجوز تاسیس بانک در حالی 13 مرداد 1380 صادر شد که هیچ دستورالعمل و آیین‌نامه‌ای از قبل وجود نداشت و ما ناچار بودیم در مدت زمان کوتاهی زمینه را شروع به کار بانک فراهم کنیم که این فراهم‌سازی با دشواری‌هایی همراه بود.

نخستین مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: هدف‌گذاری هیات موسس بانک در پایان دهه نخست تاسیس بانک دستیابی به 5 درصد سهم بازار بود، که خوشبختانه این هدف محقق شده است.

وی ابراز امیدواری کرد بانک در پایان دهه دوم فعالیتش به 40 درصد سهم بازار دست پیدا کند.
در ادامه گردهمایی مدیران عامل بانک اقتصادنوین، افشین کریمی مدیر مالی بانک اقتصادنوین پیام نظام الدین ناظم‌زاده مدیرعامل سال‌های 1382 تا 1384 بانک را که به دلیل سفر خارج از کشور در مراسم حضور نداشت قرائت کرد.

در بخشی از پیام دومین مدیرعامل بانک اقتصادنوین به گردهمایی مدیران عامل بانک با اشاره به جایگاه ارزنده بانک در نظام بانکی آمده است: قرار گرفتن در بین بانک‌های بزرگ و تاثیرگذار داخلی و خارجی آغاز راه پیش روی بانک اقتصادنوین است که یقیناً با بهره‌مندی از دانش و تجربه کارکنان این روند بیش از پیش تسریع خواهد شد.

دکتر جلال رسول اف سومین مدیرعامل نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران نیز که در طی سال های 1384 تا 1387 سکاندار هدایت این بانک بود، گفت:‌ برگزاری گردهمایی مدیران عامل بانک اقتصادنوین نشان می‌دهد زنجیره مدیریت در این بانک به هم پیوسته است که این مهم از جمله ابزار کمیاب مدیریت در کشور است.

وی با اشاره به اثرات مطلوب انتصاب دکتر بت‌شکن به عنوان مدیرعامل بانک اقتصادنوین، گفت: شاخصه بارز دکتر بت‌شکن علاقه‌مندی به یادگیری است که این شخصیت، بانک را در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهد.

وی گفت:‌ یکی از نیازهای موفقیت هر سازمانی ایجاد زنجیره مدیریت است که برگزاری چنین مراسم‌هایی زنجیره مدیریت را به هم پیوسته می‌کند.
در این مراسم همچنین احمد طاهری چهارمین مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز که از سال 1387 تا مهر 1390 هدایت این بانک را بر عهده داشت گفت: تثبیت وضعیت و افزایش کیفیت خدمات، استراتژی اصلی بانک در سه سال گذشت بوده است و جایگاه امروز بانک نشان می‌دهد که بانک در دستیابی به این هدف موفق بوده است.

وی گفت: باور دارم بانک اقتصادنوین به زودی به عنوان بانک برتر کشور معرفی خواهد شد، بانکی بی‌نظیر که موجب افتخار کارکنان و مشتریان خواهد بود.
طاهری حضور دکتر بت‌شکن را به عنوان مدیرعامل موجب افتخار دانست و گفت: ایشان از معدود مدیران جوان تحصیلکرده و با تجربه نظام بانکی است که حضورش در بانک اقتصادنوین بانک موجب رشد و تعالی بانک خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم که با حضور جمع کثیری از مدیران و کارکنان خانواده بزرگ اقتصادنوین برگزار شد، از تصاویر اعضای هیات موسس و مدیران عامل بانک در دهه نخست رونمایی شد.

این مراسم با قرائت این بیت از سوی دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین به کار خود پایان داد
رواق منظر چشمم آشیانه توست                     کرم نما و فروآ که خانه خانه توست

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  −  45  =