کارت هدیه بانک سامان را طراحی کنید؛ جایزه بگیرید

هنرمندان کشورمان برای ارسال آثار به نخستین جشنواره طراحی کارت هدیه بانکی فقط تا بیستم دی ماه فرصت دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، منصور مؤمنى رییس شوراى سیاست‎گذارى جشنواره با اعلام این خبر اظهارداشت: شرکت در این جشنواره براى تمام طراحان و هنرمندان ایرانى بدون هیچ‌گونه محدودیتى آزاد است و آثار دریافتی توسط هیئت انتخاب آثار بررسى می‌شود. آثار راه‌یافته به جشنواره، پس از داورى در نمایشگاهى با همین عنوان به نمایش گذاشته مى‌شود که در مراسم پایانى آن، جوایز طراحان برگزیده اهدا خواهد شد.

رییس شوراى سیاست‎گذارى جشنواره تصریح کرد: هیئت انتخاب و داورى آثار شامل تهمتن امینیان، محمدرضا دوست‌محمدى، مهران زمانى، مجید عباسى و منصور مؤمنى است.

مومنی گفت: تمام طراحان گرافیک، تصویرگران و هنرمندان ایرانى می‌توانند حداکثر تا تاریخ بیستم دى‌ماه آثار خود را با محوریت یکى از موضوع‌های چهارگانه جشن‌هاى مذهبى، جشن‌هاى ملى و خانواده یا موضوع آزاد طراحی و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم پایانى و اهداى جوایز برگزیدگان جشنواره اسفندماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

گفتنی است، طراحان گرافیک، تصویرگران و هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره با شماره ۲۳۰۹۵۵۰۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −    =  44