اسنپ چت شرکت فعال در حوزه واقعیت افزوده را خرید

اسنپ چت بی سروصدا شرکتی به نام Cimagine را خریداری کرده که چهار سال قبل تاسیس شده و در زمینه ارائه خدمات واقعیت افزوده فعال است.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تک کرانچ، رقم دقیقی که اسنپ چت برای این خرید پرداخته معلوم نیست، اما منابع خبری این رقم را بین 30 تا 40 میلیون دلار برآورد می کنند. پلاتفورم واقعیت افزوده این شرکت به مشتریان امکان می دهد محصولاتی را که قصد خریدشان را دارند به سرعت در محلی که قصد نصبش را دارند تصور و مشاهده کنند و از این طریق بهتر بتوانند در مورد خرید آنها تصمیم گیری کنند.

به عنوان مثال اگر کاربری قصد خرید مبل خاصی را دارد می تواند با استفاده از این پلاتفورم تاثیر آن بر دکوراسیون خانه خود را مشاهده کند و در مورد خرید نهایی تصمیم بگیرد.

Cimagine خدمات خود را به طیف گسترده ای از شرکت های سازنده لوازم منزل و همین طور خرده فروشی ها و … ارائه می کند و حتی کوکاکولا نیز از مشتریان آن است.

هنوز مشخص نیست اسنپ چت چه هدفی از این خرید دارد، اما به نظر می رسد باید در آینده در انتظار خدمات این شبکه اجتماعی در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی هم باشیم. این شرکت که ارزشش بین 20 تا 25 میلیارد دلار است به زودی سهام خود را در بازار بورس عرضه می کند.

 

فارس

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  5