نخستین شعبه صرافی حکمت ایرانیان افتتاح شد

در شیراز؛

بانک حکمت ایرانیان با هدف گسترش خدمات ارزی در مراکز استانها ، نخستین شعبه صرافی خود را با حضور مسئولین استان و اعضای هیات مدیره شرکت خدمات ارزی و صرافی حکمت ایرانیان در شهر شیراز افتتاح کرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از طلا، مراسم افتتاحیه صرافی حکمت ایرانیان در مجتمع تجاری اداری امیریه شیراز با حضور مسئولین استان و اعضای هیات مدیره شرکت خدمات ارزی و صرافی حکمت ایرانیان و جمعی از کسبه و اهالی محترم شهر شیراز ، برگزار شد . در ابتدای این مراسم عبدالکریم تقربی مدیر منطقه فارس ضمن خوشامد گویی به حاضرین با اشاره به فعالیت اخیر بانک حکمت ایرانیان خاطرنشان کرد :  بانک حکمت ایرانیان همواره با هدف مشتری مداری و با رویکرد خدمات محوری ، ارائه خدمات نوین بانکی را در دستور کار خود قرار داده است .

وی افزود :  بانک حکمت ایرانیان سبد خدمات بانکی خود را با راه اندازی شرکت خدمات ارزی و صرافی حکمت ایرانیان کامل نمود و در ادامه توسعه شعب این شرکت ، نخستین شعبه صرافی حکمت ایرانیان در مراکز استان ها را در شهر شیراز راه اندازی نمودکه امیدواریم از این رهگذر بتوانیم به نیازهای مشتریان در این حوزه پاسخ های شایسته ای بدهیم.

پس از ایشان حسن پور معاون امور بین الملل بانک نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و همکاران منطقه ، به تشریح فعالیت بانک در امور ارزی و بین المللی پرداخت و ضمن تحلیل وضعیت گذشته و حال حاضر کشور در مسائل اقتصادی و همچنین تحریم اکثر بانک های کشور ، راه اندازی صرافی در جهت انجام فعالیت های ارزی را  مهم دانست و اظهار داشت : بانک حکمت ایرانیان مجوز های لازم در جهت افتتاح صرافی را از بانک مرکزی ج.ا.ا کسب نموده است و پس از راه اندازی شعبه مرکزی این شرکت در ساختمان اسکان ( واقع در خیابان میرداماد )  ، شعبه بیهقی ( واقع در خیابان الوند ) شعبه مجتمع تجاری صبا ( واقع در خیابان کارگر ) و شعبه مشهد مقدس نیز در حال راه اندازی می باشند .

ایشان با بیان اینکه بانک حکمت ایرانیان با گرفتن مجوز های لازم در حال حاضر با بیش از 40 بانک خارجی در دنیا در حال تعامل و همکاری می باشد و با آنان رابطه کارگزاری دارد افزود : تمام فعالیت های بانکی در رابطه با بحث ارزی از جمله ریفاینانس و یوزانس ، گشایش اعتبار اسنادی ، صدور حواله ارزی ، صدور تمکن مالی و … برای همه مشتریان گرامی در بانک صورت می پذیرد.  

در ادامه مراسم ، سلیمانی رئیس هیات مدیره شرکت خدمات ارزی و صرافی حکمت ایرانیان نیز ضمن تشکر از تلاش ها و کوشش های مدیریت و همکاران منطقه در برگزاری مراسم و راه اندازی شعبه صرافی در شهر شیراز اظهار امیدواری کرد که صرافی حکمت ایرانیان بتواند خدمات شایسته و مناسبی را به مشتریان گرامی و عزیز ارائه نماید.

 در پایان این مراسم نیز بیهقی مدیرعامل شرکت خدمات ارزی و صرافی حکمت ایرانیان تصریح کرد : بانک حکمت ایرانیان در راستای رسیدن به اهداف عالیه خود و ایجاد تنوع در ارائه خدمات ریالی و ارزی به مشتریان ، در فروردین ماه سالجاری طی انجام تمهیدات چندین ماهه موفق به اخذ مجوز انجام فعالیت صرافی حکمت ایرانیان از بانک مرکزی گشت و اولین شعبه خود را در تهران راه اندازی نمود .

وی افزود :  اکنون این توفیق را داریم که اولین شعبه صرافی خود را در مراکز استانها و در شهر شیراز افتتاح نماییم و ان شاا… پس از آن ، شعبه صرافی در مشهد مقدس و متقابلاً 2 شعبه در تهران افتتاح می گردد. ایشان با اشاره به اینکه اهم خدمات شرکت صرافی با توجه به ضوابط و دستورالعمل های بانک مرکزی از جمله خرید و فروش نقدی ارز ، انجام عملیات انواع حواله های ارزی و خرید و فروش مسکوکات طلای ضرب شده توسط بانک مرکزی درصرافی حکمت ایرانیان انجام می پذیرد به بیان فعالیت های صرافی در 8 ماهه افتتاح آن پرداخت و تعهد ، تجربه ، تخصص و احترام به مشتری را مبنای انجام امور ارزی صرافی دانست.

در خاتمه ایشان از مساعدت های عسکرزاده مدیر عامل و اعضای محترم هئیت مدیره بانک در بحث راه اندازی و فعالیت صرافی کمال تشکر را ابراز داشت .

لازم بذکر است در بدو افتتاح شعبه خدمات ارزی و صرافی حکمت ایرانیان ، نخستین حواله ارزی یکی از مشتریان (بعنوان اولین مشتری صرافی در شهر شیراز ) ، به کشور کره جنوبی صورت پذیرفت .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄    =  7