ارائه خدمات ۲۴ ساعته بانکی در هوشمندسازی شهرها

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: شهرهای هوشمند در دنیای امروز به گونه ای طراحی می شوند که امکان ارائه خدمات بانکی به مردم از هر مکانی و به طور ۲۴ ساعته امکان پذیر باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بانک شهر، محمدحسین پورزرندی گفت: در دنیای امروز شهرهای هوشمند به گونه ای طراحی می شوند که مردم بتوانند از منزل یا هر مکانی که برای خرید، تحصیل یا کار در آن اجتماع می کنند، به خدمات بانکی دسترسی داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات بانکی به مردم در مکان های عمومی اظهارداشت: سیستم های نوین بانکی از جمله VTM (Virtual Teller Machine) قادر هستند علاوه بر سیستم های پرداخت یا کیف های الکترونیکی، تمام عملیات بانکی را در اماکن عمومی به طور ۲۴ ساعته ارائه کنند.

مدیرعامل بانک شهر گفت: سیستم های نوین بانکی می توانند عملیات هایی مانند ساتنا، پایا یا حتی صدور ضمانت نامه های نقدی بانکی و افتتاح حساب را به طور ۲۴ ساعته و در هر مکانی به مردم ارائه دهند.

پورزرندی توضیح داد: سیستم های نوین بانکی به گونه ای طراحی شده اند که به شعبه مجازی بانک ها متصل شده و با ارائه فرم ها و ثبت مشخصات و آمار مشتریان و تائید واجد شرایط بودن فرد، می توانند خدمات مختلفی را به وی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی خدمات بانکی از جمله مواردی است که نقش مهمی در هوشمندسازی شهرها دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =