فصل جدید تولید در سال اقتصاد مقاومتی

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و هیئت همراه با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران از دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر عیسی رضایی با حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان و حضور در غرفه اکرام صنعت مهدی از آخرین دستاوردهای شرکت‌های تولیدکننده نان صنعتی، سازندگان ماشین‌آلات نان، تولیدکنندگان آرد و ماشین‌آلات مرتبط با آن، تولیدکنندگان خمیر مایه و بهبود دهنده‌ها، سازندگان سیلو، تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی و صنایع بسته‌بندی بازدید کرد.

رضایی در بازدید از غرفه کارخانه اکرام صنعت مهدی در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان گفت: حمایت از صنایع و تولیدکنندگان داخلی در راستای اجرا و تحقق سند اقتصاد مقاومتی از اولویت های کوثر در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

نایب رییس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در فرآیند کاهش نرخ سود تسهیلات افزود: تسهیل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و تامین سرمایه در گردش ۵ مجموعه نان صنعتی از جمله اقدامات کوثر در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

بر پایه این گزارش، دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان “ibex۲۰۱۶ با اهدافی چون فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان، افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت آرد و نان در نمایشگاه بین المللی گشایش یافت.

این گزارش می افزاید: در این نمایشگاه ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی محصولات و فناوری های خود در این حوزه را ارائه می کنند که ۶۰ شرکت از ۱۶ کشور همچون آلمان، بلژیک، فرانسه ترکیه و کره جنوبی در این نمایشگاه حضور دارند و فناوری های روز خود را به نمایش گذاشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  36