مسئولیت دسترسی غیر مستقیم به سیستم های پرداخت، زمینه ریسک

مطالعات درباره مسئول ناشناخته ریسک نشان داد:

انجمن پرداخت نوظهور اخیراً گزارش مهمی با عنوان چه کسی مسئول است ؟ دسترسی غیر مستقیم به سیستم های پرداخت، مفاهیم و مسئولیت، منتشر کرده است مبنی بر اختلاف نظر در صنعت فینتک در زمینه دسترسی غیرمستقیم به سیستم های پرداخت./قوانین روی هزینه ها و پیچیدگی آن ها جهت شرکت کردن در تعاملات و نظارت بر فعالیت های نهادهای منظم کوچک و جدید تأثیر داشته تا بعد تجاری آن کاهش یافته اما هنوز هم ریسک تجاری با آن همراه باشد.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک-سعیده فتحی- انجمن پرداخت نوظهور اخیراً گزارش مهمی با عنوان چهکسی مسئول است ؟ دسترسی غیر مستقیم به سیستم های پرداخت: مفاهیم مسئولیت، منتشرکرده است مبنی بر اختلاف نظر در صنعت فینتک در زمینه دسترسی غیرمستقیم به سیستمهای پرداخت.

در میانقسمت های برجسته دیگر مقاله، به واقعیتی اشاره شده است که عدم ارائه حساب بانکیممکن است رقابت موجود در وارد شوندگان به بازار پرداختی را کاهش دهد، اما هیچ گونهمدرکی وجود ندارد تا ثابت کند که این موضوع بخاطر ترس بانک های ارائه دهنده ازرقابت است.

در عوض بهنظر می رسد که قوانین روی هزینه ها و پیچیدگی آن ها جهت شرکت کردن در تعاملات و نظارتبر فعالیت های نهادهای منظم کوچک و جدید تأثیر داشته تا بعد تجاری آن کاهش یافتهاما هنوز هم ریسک تجاری با آن همراه باشد.

در پروسهاقدامات مقاله مطرح شده است که احتمالاً این روند به یک محیط تجاری معمولی منجرشود اما برای دستیابی به این پروسه، نیاز به تمامی صنایع و مشاغل درگیر احساس میشود:

– بهروزرسانی صحیح راهنمایی های جاری همراه با حمایت از تجارت و تراکنش ها

– راهنمایواضح تر از طرف قانون گذاران در این زمینه که “دقیقاً شکست چیست”.

– بحث ومذاکره آزاد در مورد هزینه های نظارت و چگونگی پوشش دهی آنها

– توسعه یمشترک بهترین راهنمای عملی به منظور توسعه روابط کاری با بانک ها و آنچه”پروفایل ریسک خوب” برای psp و تراکنشهای آن نام دارد.

ترجمه: سرویس بین الملل پایگاهخبری بانکداری الکترونیک

منبع: thepaypers

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3