نشست سراسری کارشناسان حفاظت فناوری اطلاعات بانک کشاورزی

با حضور عضو هیات مدیره برگزار شد؛

حراست یک سازمان باید با پیش بینی خطرات پیش رو از زمان خود جلوتر باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، گردهمایی سراسری آموزشی کارشناسان حفاظت فناوری اطلاعت بانک کشاورزی با حضور حشمت اله نظری عضو هیات مدیره، اعتبار زاده رئیس اداره کل حراست، صادقی مدیر شعب بانک در استان مازندران و کارشناسان حفاظت فناوری اطلاعات اداره کل حراست بانک از سراسر کشور روزهای 22 تا 26 آبان در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.

در این نشست حشمت اله نظری عضو هیات مدیره بانک، با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در دنیای امروز و فرهنگ سازی استفاده از فناوری های نوین در بانکداری، خاطر نشان کرد باید با آموزش های تخصصی و به روز، آمادگی مقابله با مخاطرات پیش رو را داشته باشیم.

عضو هیات مدیره بانک در ادامه با اشاره به این که حراست یک سازمان باید با پیش بینی خطرات پیش رو از زمان خود جلوتر باشد نقش حفاظت فناوری اطلاعات را در این حوزه غیرقابل انکار دانست.

نظری با ارائه تعریفی جامع از حفاظت فناوری اطلاعات گفت: این مهم یکی از پایه های اصلی بانکداری امروز  بوده و در مؤسساتی که با ریسک های متفاوتی روبرو هستند، توجه به این موضوع به عنوان یک نیاز در خوش نامی یک سازمان تلقی می شود.

بر اساس این گزارش، تشکیل کلاس های آموزشی تخصصی  از دیگر برنامه های این نشست 5 روزه بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  6  =