میانمار بلاکچین را برای راه اندازی در بازارهای تجاری آزمایش کرد

بلاکچین روی بورس میانمار

گروه امنیت Daiwa برای مذاکره با دولت میانمار طرح هایی را برنامه ریزی کرده است تا فن آوری پرداخت بلاکچین برای معاملات سهام در این کشور را معرفی کند.

پایگاهخبری بانکداری الکترونیک-سعیده فتحی- گروه امنیت Daiwa برای مذاکره با دولت میانمار طرح هایی را برنامه ریزی کرده است تا فن آوری پرداختبلاکچین برای معاملات سهام در این کشور را معرفی کند.

یک گروه کارگزاری سرمایه گذاریبانکی ژاپنی، شرایطی مهیا کرده است تا تکنولوژی بلاکچین بتواند معاملات سهام درمیانمار (Burma سابق) را با هدف اجرای زیرساخت های تجاری بر پایه بلاکچین برای استفاده در طی دوسال آینده تکمیل کند. پلتفرم دفتر توزیع برای اتصال مرکز بورس یانگون (YSX) طراحی شده است که بزرگترین واولین مرکز بازار بورس این کشور و کارگزاران بومی این کشور است.

پیش از این، کارگزارهای ژاپنی بلاکچینرا با استفاده از سرورهای مشابه که در میانمار قابل دسترسی و استفاده هستند، تست کردهاست. این آزمایش بین ماه های ژوئن و سپتامبر سال 2016 انجام شد و نحوه عملکرد زیرساختپرداخت بر پایه بلاکچین برای معاملات سهام در کشوری که به طور روزمره شاهد قطع برقمی باشد، مورد ارزیابی قرار گرفته است.

بر اساس اظهارات نشریه Nikkei در آسیا، میانمار می تواند کاربردمناسبی برای تجارت بلاکچین داشته باشد. در نتیجه مرکز بورس یانگون بر عکس خرید وفروش دائمی که در اکثر بورس ها اتفاق می افتد، خرید و فروش تنها دو بار در روز درساعات 11 صبح و 1 بعد از ظهر امکان پذیر است. بنابراین، Daiwa انتظار هیچگونه مسائل فنی برای باز داشتن معرفی این سیستم را ندارد.

از آنجایی که معاملات سهام درمیانمار در مارچ سال 2016 آغاز به کار کرد، پنج کارگزار در این بازار شروع به کارکردند و انتظار می رود در آینده تعداد آنها افزایش یابد.

ترجمه: سرویس بین المللپایگاه خبری بانکداری الکترونیک

منبع: thepaypers

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  42  =  51