بانک آمریکا هوش مصنوعی را به برنامه های موبایل بانک خود می افزاید

هوش مصنوعی

بانک آمریکا برنامه افزودنی هوش مصنوعی را در سال آینده به موبایل بانک های خود اضافه می کند. کاربران قادرند تا با این نرم افزار که “اریکا” نام دارد، چت و یا صحبت کرده تا در زمینه های مالی آن ها را راهنمایی کند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک – احسان خدیو – بانک آمریکا برنامه افزودنی هوش مصنوعی را در سال آینده به موبایل بانک های خود اضافه می کند. کاربران قادرند تا با این نرم افزار که “اریکا” نام دارد، چت و یا صحبت کرده تا در زمینه های مالی آن ها را راهنمایی کند.

بر اساس اظهارات “تونگ نگوین” مدیر بخش بانکداری خرد در بانک آمریکا، این بانک در کنفرانسی که در دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، از رباط هوشمندی با نام “اریکا” پرده برداری کرده است که می تواند به اشخاص در مدیریت مالی کمک شایانی کند. مشترکین این بانک می توانند از طریق پیامک و یا به صورت صوتی با این هوش مصنوعی ارتباط برقرار کرده و از آن در جهت مدیریت هزینه ها و درآمدهای خود راهنمایی درخواست کنند.

این بانک امیدوار است تا با این نرم افزار در عادات دخل و خرج مردم تغییر مثبتی ایجاد شود. بعنوان مثال، “اریکا” ممکن است به یکی از افراد پیامکی ارسال کند: “میشل، من یک فرصت خوب برای تو پیدا کردم تا بتوانی بدهی های خود را کاهش دهی و 300 دلار در مخارج خود صرفه جویی کنی”. سپس مشترک از “اریکا” راهنمایی خواسته و این هوش مصنوعی راه های مناسب را ارائه خواهد داد. بر خلاف کارمندان بانکی، این نرم افزار می تواند در تمامی ایام هفته و ساعات روز مشترکین این بانک را راهنمایی کند.

ترجمه: سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  63