فیس بوک برای پشتیبانی از پرداخت ها پی پال را به بات فیس بوک اضافه می کند

تاکنون کاربران می توانستند از طریق کارت های بدهی پرداخت های خود را انجام دهند اما با توافقی که فیس بوک و پی پال با یکدیگر داشتند، از این پس مشتریان فیس بوک در ایالات متحده می توانند حساب کاربری پی پال خود را نیز متصل کنند.

کاربرانسرویس پیام رسانی فیس بوک در ایالات متحده، از این پس می‎توانند از طریق اپلیکیشنفیس بوک و حساب پی پال خود، به بات ها پرداخت انجام دهند. در طول چند ماه گذشته،فیس بوک به سمت توسعه پیامرسانی حرکت کرده است که قابلیت‌هایی فراتر از سرویس‌هایپیامرسان دارد و می تواند از طریق ده ها هزار ربات، محصولات و خدمات مورد نیازمشتریان را در داخل اپلیکیشن فیس بوک به آن ها عرضه کند.

تاکنونکاربران می توانستند از طریق کارت های بدهی پرداخت های خود را انجام دهند اما باتوافقی که فیس بوک و پی پال با یکدیگر داشتند، از این پس مشتریان فیس بوک درایالات متحده می توانند حساب کاربری پی پال خود را نیز متصل کنند.

بهموجب این توافق، علاوه بر این که امکان انجام پرداخت های سریع تر از طریق فیس بوکفراهم می شود، مشتریان می توانند بر روی پیامرسان خود نوتیفیکیشن یا پیام هشداردریافت کنند.

اینهمکاری دسترسی مورد نیاز پی پال به پلتفرمی که توسط دیوید مارکوس، مدیر سابق پیپال مدیریت می شود را به دست می آورد و بیش از یک میلیارد پیام را در ماه می تواندمدیریت کند.

بااین حال، این توافق، پرداخت های شخص-به-شخص را پوشش نمی دهد و فیس بوک قصد دارد باسرویس بسیار موفق پی پال کهVenmo نام دارد رقابت نماید.

 

منبع:finextra

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  ⁄  12  =