بانک ملی به دنبال درآمدهای غیرمشاع

کریمی در بازدیداز اراک خواستار شد:

انتظارات دولت و مردم از بانک ملی بسیار بالاست و همکاران باید با توجه به این جایگاه در جهت رشد و تعالی بانک بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بانک ملی، همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان مرکزی، عضو هیأت مدیره در رأس هیأتی از مسئولان بانک ضمن سفر به این استان، از شعب اراک و دارایی اراک بازدید و با مدیران و کارکنان این شعب دیدار و گفت‌وگو کرد.

برات کریمی در ادامه این سفر در جلسه مسئولان اداره امور شعب استان مرکزی حضور یافت و از نزدیک با نظرات و دیدگاه‌های همکاران آشنا شد.

وی با اشاره به جایگاه بانک ملی ایران در اقتصاد کشور ابراز داشت: انتظارات دولت و مردم از بانک ملی ایران بسیار بالاست و همکاران باید با توجه به این جایگاه در جهت رشد و تعالی بانک بیش از پیش تلاش کنند.

کریمی به نقش مهم درآمدهای غیرمشاع در بانکداری اشاره کرد و خواستار فعالیت مضاعف همکاران برای افزایش درآمدهای غیرمشاع، صدور ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی شد و در ادامه از فعالیت‌های اداره امور شعب استان مرکزی در کسب سهم مناسب بازار و رتبه اول در بین بانک‌های استان تقدیر کرد.
در بخش دیگری از این جلسه اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور به تبیین شرایط فعلی بانک پرداخت و پاسخگوی سوالات همکاران بود.

عضو هیأت مدیره را در این سفر اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور، عباس شفیعی مدیر امور اعتباری و سعداله عیسی‌زاده مدیر امور مجلس همراهی می‌کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  56  =