دیدار مدیران بانک یو بی اس ایتالیا با مدیرعامل بانک گردشگری

مدیران بانک یو بی اس ایتالیا، روز 27 مهر ماه با مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مدیران گروه مالی گردشگری دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیران بانک یو بی اس ایتالیا، روز 27 مهر ماه با مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مدیران گروه مالی گردشگری دیدار کردند.

در این دیدار که با هدف بررسی زمینه‌های همکاری میان طرفین به‌ویژه در حوزه صنعت بانکی و گردشگری انجام شد، «خسرو خواجه حسنی» مدیرعامل بانک گردشگری اظهار داشت: «اینکه بانکی به‌طور تخصصی در حوزه گردشگری فعالیت کند در جهان نمونه دیگری ندارد و این یک مزیت مهم برای این بانک در مسیر انجام فعالیت‌های اقتصادی در این صنعت و جذب سرمایه‌گذاران خارجی است».

وی ادامه داد: «صنعت گردشگری، می‌تواند موتور محرکه رشد اقتصادی ایران باشد و ما هم در فضای جدید اقتصادی پس از برجام، جلسات متعددی با گروه‌های مختلف از سرمایه‌گذاران خارجی داریم که در این میان همکاری با فعالین اقتصادی کشوری چون ایتالیا که همواره از شرکای فعال اقتصادی ایران بوده است اولویت خاص دارد».

مدیرعامل بانک گردشگری همچنین به ظرفیت‌های اقتصادی گروه مالی گردشگری اشاره کرد و همکاری این هولدینگ با شرکت «اکور» فرانسه در تجهیز مجموعه هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) را نمونه‌ای موفق از همکاری‌ها با شرکای خارجی دانست.

سرپرست هیئت بانک یو بی اس ایتالیا نیز در این دیدار، ایران را کشور فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاران خارجی دانست و جاذبه‌های گردشگری ایران و ظرفیت‌های این بخش را امتیاز بزرگی عنوان کرد.

گفتنی است در این دیدار، زمینه‌های مختلف برای فعالیت‌های مشترک اقتصادی طرفین بر اساس مقررات حاکم بر ایران و منافع مشترک مورد ارزیابی قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =