توسعه روابط عمومی الکترونیک در بانک ملی

ایبنا – بانک ملی در هشتادمین سال تاسیس خود ، توسعه فعالیت های روابط عمومی الکترونیک خود را به شکل جدی دنبال می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، سایت بانک ملی به آدرس www.bmi.ir که در سال 81 راه اندازی شده ، امسال با طراحی و امکانات جدید، دور جدید فعالیت خود را آغاز کرد که این طراحی و امکانات ، کمتر در سایت های کشور به چشم خورده است.
سایت بانک ملی به عنوان اولین سایت پربیننده بانک های کشور و چهارمین سایت اقتصادی پربیننده فارسی براساس ارزیابی اخیر سایت معتبر الکسا ، امکاناتی نظیر دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز مشتریان ، رنگ بندی جذاب، امکان محاسبه سود سپرده ها و تسهیلات ، جستجوی چک های مفقودی ، خروجی RSS ، پادکست (رادیو اینترنتی) ، خبرنامه الکترونیک، کتابخانه دیجیتال ، سوالات متداول، تعبیه فایل های صوتی و تصویری به همراه متن (چند رسانه ای) ، پیگیری پرداخت های غیر حضوری قبوض و تالار گفت و گو را دارد.
رتبه سایت بانک ملی در میان سایت های کشور، با سرعت لود شدن 2 و 7 دهم ثانیه، 52 است و این در حالی است که نزدیک ترین بانک کشور به این بانک، دارای رتبه 155 می باشد.
بانک ملی همچنین در جهت ارتقای فعالیت های روابط عمومی الکترونیک خود ، اقدام به راه اندازی وبلاگ بانک ملی به آدرس bmiblog.ir و جشنواره وبلاگ های بانکی نموده که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز آن با شرکت 140 بلاگر در مهر ماه برگزار خواهد شد.
در عین حال سایت بانک ملی که در حال حاضر به زبان های فارسی و انگلیسی مجهز است، تا اواخر مهر ماه به زبان های عربی و فرانسه نیز تجهیز خواهد شد.
اقدامات روابط عمومی الکترونیک بانک ملی در حالی شدت یافته که به تازگی نسخه موبایلی سایت بانک ملی در آدرس mobile.bmi.ir با امکانات اعلام نرخ ارز ، اطلاعیه ها و اخبار در سیم کارت های تلفن همراه مجهز به سیستم GPRS قابل دریافت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  2