سیستم پرداخت موبایلی NFC رونمایی شد/ بروز رسانی اپلیکشن« سکه» به پرداخت ملت

طی یک نشست خبری،

سیستم پرداخت موبایلی NFC “به پرداخت ملت” با حضور مدیرعامل و جمعی از مسولان این شرکت رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رستم شاه گشتاسبی مدیر عامل شرکت “به پرداخت ملت” در مراسم رونمایی از سیستم پرداخت موبایلی NFC و به روز رسانی اپلیکیشن «سکه»(سامانه کیف پول همراه) با بیان اینکه شرکت به‌پرداخت ملت بزرگترین شرکت PSP در ایران است، گفت: گسترش خدمات پرداخت نوین و سهولت در پرداخت‌ها با داشتن امنیت بالا از اهداف این شرکت است.

مدیرعامل شرکت به پرداخت ادامه داد: شرکت به پرداخت یکی از 12 شرکت خدمات پرداخت در ایران به شمار می‌رود که بزرگترین در کشور و خاورمیانه و بر اساس اعلام مجله معتبر نیلسون ریپورت دارای رتبه 22 در جهان است.

وی خاطرنشان کرد:شرکت به پرداخت ملت با داشتمن شبکه ای شامل 830 هزار پایانه، 1500 نفر پشتیبان، 150 نفر شاغل در نمایندگی ها و 300نفر در بخش ستادی همواره تلاش کرده است تا بهترین خدمات ارائه دهد و نوآورانه
 به گفته گشتاسبی ماهنامه نیلسون ریپورت شرکت به پرداخت را با یک میلیارد و 600میلیون تراکنش در سال 2014 در میان 150 شرکت برتر پرداخت دنیال بیست و دوم اعلام کرد.

وی افزود: سیستم پرداخت موبایلی NFC مبتنی بر توان فنی و بومی و با روشی جدید طراحی شده و مشتریان از این پس می‌توانند با ساده‌ترین روش و تنها با نصب این نرم افزار و فعال سازی آن بر روی موبایل هزینه کالای خود را پرداخت کنند.

شاه گشتاسبی گفت: سرویس پرداخت NFC مجوز های لازم را بانک مرکزی دریافت کرده و طبث پیش بینی های شرکت در آینده و با توجه به کمپین ها و تمهیداتی که برنامه ریزی و پیش بینی شده سهم حدود 20 درصدی را در سبد تراکنشهای این شرکت به خود اختصاص خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: نرم افزار سکه(سامانه کیف پول همراه) بر روی بازارهای داخلی اپلیکیشن موبایل قابل دانلود است و پس از نصب آن فعال سازی بر روی کارت‌های بانکی به صورت کیف طراحی شده و امکان ذخیره سازی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت به پرداخت ادامه داد: بانک ملت در حال حاضر و در آینده سایر کارت‌های عضو شتاب امکان استفاده خواهند داشت و می‌توان با قرار دادن موبایل بر روی صفحه پوز بانک‌ها با استفاده از رمز اول خریدها انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر با فعال سازی دستگاه پوز در 150 هزار مرکز فروش در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم که در آینده این تعداد به 600 هزار پایانه خواهد رسید.

 شاه گشتاسبی اظهار داشت: از یک سال و نیم گذشته بر روی این بستر کار شده و کلیه نکات امنیتی را با توجه به استانداردهای جهانی با مشاوره از کارشناسان خارجی در نظر گرفته‌ایم اما توافق اولیه با بانک ملت بوده و تنها در حال حاضر از طریق کارت بانک ملت می‌توان این خدمات را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت به پرداخت در شاپرک سهم 25 درصدی به لحاظ تعداد تراکنش دارد و در میان 12 شرکت دیگر یک چهارم تراکنش‌ها  از این طریق انجام می‌شود و 34 درصد مبلغ تراکنش از سوی این شرکت پشتیبانی می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  −  70  =