رونمایی از پورشه «تاپ» در نمایشگاه تله کام ۲۰۱۶ / توضیح درباره اپلیکیشن تاپ

با حضور مدیران عامل پککو و خدمات اول رونمایی شد:

طی مراسمی با حضور قنبریان مدیر عامل شرکت پککو و کاشانی مدیر عامل خدمات اول از جایزه ویژه اپلیکیشن تاپ در نمایشگاه تله کام ۲۰۱۶ و نسخه جدید نرم افزار تاپ رونمایی شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک طی مراسمی با حضور قنبریان مدیر عامل شرکت پککو و کاشانی مدیر عامل خدمات اول از جایزه ویژه اپلیکیشن تاپ در نمایشگاه تله کام ۲۰۱۶  و نسخه جدید نرم افزار تاپ رونمایی شد .

پرداخت قبوض خدماتی،خرید شارژ،نیکوکاری،خرید بسته اینترنتی،پرداخت جریمه خودرو و خریدطرح ترافیک برخی از قابلیت های نسخه جدید اپلیکیشن تاپ است.

به گزارش خبرنگار ما علاوه بر یک دستگاه پورشه ماکان که در پایان پاییز به کاربران تاپ اهدا می شود ماهیانه جوایزی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نیز قرعه کشی و به کاربرانی که بیشترین امتیاز را دارند اهدا می شود. اپلیکیشن تاپ هم اکنون در تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر کشور موجود است.

 درباره تاپ

 بر اساس گفته قنبریان مدیرعامل پککو نرم افزار تاپ به راحتی بر روی گوشی های اندروید نصب می شود و کاربران پس از نصب آن می توانند از خدمات متنوع آن با استفاده از اینترنت یا کد USSD بهره مند شوند.

این نرم افزار  عملیات  پرداخت قبوض ، خرید شارژ سیم کارت  به صورت Top-Up برای کاربر و دیگران، پرداخت های خیریه و … فراهم است.

همچنین در منوی پرداخت قبض این نرم افزار امکان پرداخت قبوض موبایل  و نیز خدماتی از طریق  شناسه قبض و پرداخت و نیز انجام عملیات پرداخت  قبض از طریق بارکد خوان برای کاربران فراهم می باشد .

 امکان تعریف طیف متنوعی از کارت های بانکی عضو شتاب برای کاربر فراهم شده است و به محض ورود شماره کارت  نیازی به وارد کردن مجدد آن برای خرید های بعدی وجود نخواهد داشت.

 امکان جدید پرداخت بدون کارت را نیز از دیگر ویژگی ها و برتری های اپلیکیشن تاپ است و  در نسخه جدید امکان ویژه و نوین خرید بدون کارت فراهم است . این روش می تواند کاربرد بسیاری در کسب و کار ها و مشاغل گوناگون همانند رستوران ها ، مغازه ها ، پرداخت در محل بویژه خرید های اینترنتی ، سازمان های اتوبوسرانی و …. داشته باشد و در حال عملیاتی شدن است .

شایان ذکر است در اپلیکیشن تاپ امکان ارائه مکان یابی فروشگاههای اطراف کاربر فراهم بوده  و کاربران می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت پککو (  اینجا) این نرم افزار کاربردی را نصب و از خدمات ویژه آن بهره مند شوند .

 شایان ذکر است امکان دانلود نرم افزار تاپ از طریق سایت های  cafebazaar.ir و iranapps.ir نیز فراهم می باشد .

درباره نمایشگاه

بنابراین گزارش، هفدهمین نمایشگاه ایران تلکام  از روز چهارم مهر به مدت چهار روز و با هدف عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های متخصصان کشورمان و شرکتها و تولیدکنندگان داخلی   در زمینه صنعت مخابرات و فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناورهای روز به کشورمان  برگزار می شود.
این نمایشگاه از 4 تا 7 مهرماه (25 تا 28 سپتامبر 2016) از ساعت 9 صبح لغایت 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

موضوعاتی از قبیل نرم‌افزار ها و سخت‌افزارهای مخابراتی ارتباطی، وسایل و تجهیزات انتقال و ادغام داده‌ها و تجارت الکترونیک از جمله موضوعات مرتبط با این دوره ایران تلکام 2016  است

در این نمایشگاه 220 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 95 شرکت خارجی یا نمایندگی آنها در فضایی بالغ بر 32 هزار متر مربع کنار هم به ارائه محصولات و دستاوردهایشان پرداخته اند.
طبق اعلام دبیرخانه نمایشگاهف  نمایندگانی از 22 کشور اسپانیا، اسلونی، امارات متحده عربی، انگلیس، افریقای جنوبی، آلمان، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، کره جنوبی، کویت، لهستان، هلند، هند، ویتنام و یونان در این دوره حضور دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =