افزايش اندك نرخ سكه تمام بهار

در بازار آزاد روزیکشنبه تهران، سکه طرح جدید و نیم‌سکه باز هم گران شد، اما نرخ ربع سکه و سکه یک گرمی به ترتیب هزار و دو هزار تومان ارزان شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روز گذشته، يكشنبه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، یک میلیون و ۱۱۸ هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و ۱۱۹ هزار تومان، نیم سکه ۵۶۸ هزار تومان، ربع سکه ٢٩٦ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۸۵ هزار تومان بود.قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۳۳۸ دلار  اعلام شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۴ هزار و ۲۵ تومان بود.در بازار روز یکشنبه، نرخ دلار امریکا معادل سه هزار و ٥٧٠ تومان گزارش شد که نسبت به روز گذشته شش تومان افزایش یافت.

همچنین درهم امارات و لیرترکیه که به ترتیب معادل ٩٧٦ و هزار و ٢٢٤ تومان اعلام شدند با یک و چهار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به فروش رسيدند. دلار امریکا که در اول تیرماه معادل ٣٤٦٤ تومان به فروش می‌رسید، در آخرین روز معاملاتی فصل تابستان با ١٠٤ تومان افزایش قیمت نسبت به ابتدای این فصل با قیمت ٣٥٦٨ تومان معامله شد.  به گزارش اقتصادنیوز، دلار امریکا در اولین روز معاملاتی سال ١٣٩٥ معادل سه هزار و ٤٧٨ تومان قیمت داشت. در سه ماهه ابتدایی سال شاهد افت و خیزهای بسیار ناچیز در این نرخ بودیم و نهایتا در ٣١ خردادماه دلار امریکا معادل سه هزار و ٤٥٩ تومان معامله شد. در اولین روز معاملاتی فصل تابستان نیز نرخ دلار معادل سه هزار و ٤٦٤ تومان اعلام شد. با توجه به اینکه در اوایل تیرماه شاهد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بودیم، این موضوع سبب ایجاد تغییراتی در نرخ دلار شد. نرخ دلار با روند صعودی که در پیش گرفته بود در هشتم تیرماه مرز سه هزار و ٥٠٠ تومان را شکست و بالاترین قیمت دلار در تیرماه به سه هزار و ٥٤٢ تومان رسید.
منبع:اعتماد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  1  =