مهر تأیید سازمان حسابرسی بر افزایش ۵ برابری سرمایه پست‌بانک

افزایش سرمایه پست‌بانک ایران از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها مورد تأیید سازمان حسابرسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،افزایش سرمایه پست بانک از محل تجدید ارزیابی دارائی‌ها مورد تأئید سازمان حسابرسی قرار گرفت.

افزایش سرمایه‌پست بانک ایران از محل تجدید ارزیابی دارائی‌ها، پس از طی مراحل قانونی و ارزیابی کارشناسان رسمی دادگستری مورد تأیید سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی این بانک قرار گرفت.

همچنین، با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از محل تجدید ارزیابی‌دارائی‌ها، سرمایه‌ این بانک از 561 میلیارد و 143میلیون ریال به 3هزار و 234 میلیارد و 198میلیون ریال حدود 476 درصد افزایش می‌یابد.

بنابر گزارش سازمان حسابرسی، علاوه بر آن گزارش توجیهی افزایش سرمایه به همراه اظهارنظر بازرس قانونی بانک، چهارشنبه چهاردهم اسفندماه سال جاری به سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت اخذ مجوزهای لازم ارائه شده است

بر اساس این گزارش، با توجه به برخی گمانه‌زنی‌ها از مراحل قانونی افزایش سرمایه، آخرین اخبار رسمی همواره مربوط به این افزایش سرمایه سنگین باتوجه به درخواست سهامداران از مجاری روابط عمومی این بانک، منتشر شده است.

همچنین، طبق لایحه پیشنهادی دولت، پست بانک ایران تنها بانک دولتی بورسی به حساب می‌آید که از محل تخصیص ردیف بودجه‌ای دولت تا پایان شهریور 93 در کنار دیگر بانک‌های دولتی افزایش سرمایه دیگری اعمال خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  +    =  80