به زودی PSP خواهیم شد/ کنترل کیفیت در حضور مشتری

گزارشی از محصولات غرفه G.S.S در بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی

بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی صبح امروز در سالن اجلاس سران تهران آغاز به کار کرد.در این همایش، دهمین نمایشگاه بانکداری اسلامی نیز در بخش جنبی آن برپا شده که طی آن برخی از شرکت های فناوری بانکی و خدمات بانکی به عنوان غرفه گذار حضور یافته اند. در میان شرکت های حاضر در نمایشگاه شرکت G.S.S نیز حضور دارد که در این بخش، صحبتی داشته ایم با چند تن از مدیران این شرکت که از پی می آید.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

سید محسن مهدی نیا مدیرعامل شرکت گرایش تازه پارس (G.S.S.TECH): کنترل کیفیت در حضور مشتری

مدیرعامل شرکت گرایش تازه پارس گفت: این مجموعه وظیفه پشتیبانی محصولات تحت واردات شرکت جی اس اس را به عهده دارد.
سید محسن مهدی نیا ادامه داد: ما انواعی از محصولات و خدمات بانکی را ارائه و پشتیبانی می کنیم از قبیل چک اسکنر، صدور آنی کارت پرداخت، چک پرینتر، دستگاه ATM، دستگاه خوددریافت، خودپردازهای غیرنقد و دستگاه VTM که امروز در همین غرفه رونمایی شد.
وی با اشاره به اینکه استفاده از نیروهای جوان، تحصیلکرده و متخصص در دستور کار ما بوده است افزود: در مجموع حدود 300 نفر پرسنل در کل کشور داریم که این رقم با پیمانکاران به حدود 450 نفر می رسد.
مهدی نیا گفت: سیستم مشتری مداری ما بر پایه شعار “بالاترین سرعت و بیشترین کیفیت” بنا شده که در این سالها توانسته ایم تا حد امکان این شعار را عملی سازیم.
مدیرعامل شرکت گرایش تازه پارس با تاکید بر این نکته که بحث آموزش در این مجموعه بسیار جدی است گفت: این آموزشها شامل آموزشهای تکنیکال و آموزش روابط عمومی کارکنان می شود که در قالب سمینار یا کارگاه و آموزش از راه دور برای کارکنان فنی و دیگر بخشها برپا می گردد.
مهدی نیا واحد کنترل کیفیت را یکی از مهمترین بخش های این شرکت خواند و اظهار داشت: فرایند کنترل کیفیت در شرکت G.S.S.TECH به دو صورت انجام می گیرد؛ کنترل کیفیت در شرکت و کنترل کیفیت در حضور مشتری.

پردیس کریمی سرپرست محصولات بانکی شرکت گرایش تازه کیش: با “سوپر بانک” خدمات بانکداری بدون شعبه را ارتقا داده ایم


سرپرست محصولات بانکی شرکت گرایش تازه کیش گفت: محصول جدید ما به نام سوپر بانک، یک سیستم کاملا پیشرفته با ماژولهای چندگانه است که تمام عملیاتهایی که در شعب بانکی انجام می شود را در قالب یک دستگاه ارائه می دهد.
پردیس کریمی با اشاره به نیاز شبکه بانکی کشور در زمینه ارائه خدمات متنوع به مشتریان، بدون نیاز به حضور در شعبه گفت: شرکت گرایش تازه کیش در راستای رفع این نیاز، اقدام به تامین و عرضه دستگاهی جدید به نام سوپر بانک کرده است.
وی در همین رابطه افزود: این دستگاه علاوه بر ارائه کلیه خدماتی که در شعب بانکی صورت می پذیرد، قابلیت ویژه ای را داراست که عملیات EXCHANGE را توسط یک ریسایکلر تعبیه شده در دستگاه انجام می دهد. به این صورت که مشتری می تواند هم ريال را به ارز و هم ارز را به ريال تبدیل و دریافت یا پرداخت کند.
وی ادامه داد: این قابلیت، کارکردهای دیگری هم دارد. برای مثال مشتری می تواند مبلغی ارزی را به دستگاه داده، دستگاه به صورت آنلاین از بانک مرکزی نرخ روز ارز را دریافت و پس از محاسبه مبلغ معادل ريالی، میزان مورد درخواست مشتری را به صورت نقدی و به ريال و مابقی مبلغ توسط ماژول صدور آنی کارت تعبیه شده در دستگاه به صورت کارت نقدی ارائه می کند. در واقع دستگاه می تواند در همان لحظه و به صورت آنی مابقی مبلغ را در قالب یک کارت هدیه به مشتری تحویل دهد.
کریمی یکی دیگر از قابلیت های دستگاه سوپربانک را ماژول CHEQUE ACCEPTOR یا پذیرنده چک بانکی(چک اسکنر) عنوان کرد و گفت: این ماژول همان عملیاتی را انجام می دهد که برای انجام دادن آن در شعبه، به حضور مشتری و یک یا دو کارمند نیاز است؛ در واقع این ماژول اسکن چک و ارسال اطلاعات در سامانه چکاوک (با رعایت تمامی استانداردهای چکاوک بانک مرکزی) را انجام می دهد.
وی در پایان یادآور شد: از دیگر ماژولهای این دستگاه می توان به آپدیت دفترچه حساب، صدور آنی برگ چک و صدور آنی کارت هدیه در طرح و متن دلخواه اشاره کرد.

امیر افشانی مدیرعامل شرکت تجارت تدبیر کیش: برای ترمینال های پیمنت ارزش افزوده ایجاد کرده ایم


مدیرعامل شرکت تجارت تدبیر کیش از گروه G.S.S گفت: ما در حال اضافه کردن سرویس های ارزش افزوده به ترمینالهای پیمنت هستیم که قابلیتهای جدیدی را به سیستمهای موجود اضافه می کند.
 امیر افشانی ادامه داد: برای مثال خرید بلیط قطار را در ایستگاه راه آهن تهران می توان توسط این دستگاه انجام داد؛ به این صورت که مشتری پس از کشیدن کارت و ورود رمز، می تواند مقصد مورد نظر را انتخاب و بلیط را از طریق دستگاه خریداری کند.
وی افزود: محصول دیگر شرکت تدبیر کیش که تعداد 10 دستگاه از آن در جایگاه تلفنهای همگانی همدان نصب شده است نیز همین دستگاه خودپرداز غیرنقد است که تمام خدمات بانکی را به عابرین ارائه می دهد.
افشانی یادآور شد: در همین راستا یک سیستم دیگر برای کمیته امداد در ماه رمضان ارائه کردیم به نام اکرام محسنین که از طریق آن، مشتری می توانست تمام امور کمک نقدی خود را انجام دهد. حتی مشتری می توانست کد کمک گیرنده را مشخص و مبلغ زکات و فطریه خود را به شخص موردنظر ارسال کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  ⁄  16  =