پسر نماینده مجلس روسی متهم به هک کردن کارت های پرداختی است

پسر نماینده مجلس روسی در یک دادگاه ایالات متحده به جرم سرقت و فروش میلیون ها اطلاعات کارت های اعتباری متهم شده است. دادگاه اعلام کرده است که رومان سلزنو مرتکب 38 مورد از 40 اتهام مرتبط به حملات هکری پیتزا فروشی های زنجیره ای واشنگتن شده است.

به گزارش پایگاه خبریبانکداری الکترونیک، پسر نماینده مجلسروسی در یک دادگاه ایالات متحده به جرم سرقت و فروش میلیون ها اطلاعات کارت هایاعتباری متهم شده است. دادگاه اعلام کرده است که رومان سلزنو مرتکب 38 مورد از 40 اتهاممرتبط به حملات هکری پیتزا فروشی های زنجیره ای واشنگتن شده است. این فرد قرار استدر 2 دسامبر سال جاری محاکمه شود.

دادستانها اعلام کرده اند که سلنوز در فاصله سال های 2009 تا 2013 پایانه های فروش بسیاریرا هدف حملات هکری قرارداده و اطلاعات 2.9 میلیون کارت اعتباری را به سرقت بردهاست. وی اطلاعات مذکور را بر روی انجمن های اینترنتی هکرها به فروش رسانده و مشتریاناین اطلاعات به منظور انجام خرید با اطلاعات مسروقه کارت ها از آن استفاده می کردندکه همین امر منجر به خسارت 169 میلیون دلاری شد.

سلزنو،پسر نماینده مجلس قانونگذاری پارلمان روسیه است و بالاخره پس از نزدیک به یک دههتعقیب و گریز، در سال 2014 در مالدیو توسط سرویس مخفی ایالات متحده دستگیر شد. باتوجه به گزارش های رویترز، روسیه این دستگیری را با عنوان «آدم ربایی» در اخبارمنتشر کرد.

جانهنری براون، قانونگذار روسی به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که قصد دارد این دستگیری«غیرقانونی» را در دادگاه تجدید نظر به چالش بکشد.

 

مترجم:گروه ترجمه پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سمانه سمیعی

منبع:https://www.finextra.com/newsarticle/29362/russian-mps-son-convicted-of-card-hacking/payments

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  6