انتصاب معاون جدید فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین

مدیرعامل بانک ایران زمین طی حکمی فرهاد اینالوئی را به سمت معاونت فن‌آوری اطلاعات بانک منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکبه نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ عبدالمجید پور سعید مدیر عامل بانک ایران زمین در جلسه معارفه فرهاد اینالوئی  به عنوان معاونت فناوری اطلاعات بانک، که با حضور اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران ارشد برگزار شد، اظهار داشت: همه دوستان اشراف دارید در شرایط فعلی حوزه آی تی ‌با توجه به نقشی که می تواند در پیشرفت و توسعه فعالیت های بانک داشته باشد از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پور سعید افزود: امروز در شرایطی که بانکهای ما به دنبال تغییر کسب درآمد از طریق فاصله بین سود تسهیلات و سود سپرده به سمت درآمدهای حاصل از خدمات و کارمزد هستند، آی تی می تواند نقش بسیار موثری در توسعه و ایجاد بسترهای مناسب برای این امر و ارائه خدمات متمایز و به روز داشته باشد.

مدیر عامل بانک ایران زمین گفت: در گذشته نگاه به آی تی به این صورت بود که پشتیبانی از سایر بخشها را به عهده داشت . کار ابتدا در واحدهای مختلف تعریف می شد و ای تی بستر اجرایی سیستمی آن را از قبیل نرم افزار و سخت افزار و سایر امکانات را فراهم می کرد، اما امروز جایگاه آی تی طوری است که در زمینه کسب و کارهای جدید و مبتنی بر استفاده از تکنولوژی های جدید، پیشگام است. در حقیقت آی تی با استفاده از ظرفیت های موجود و ظرفتهای جدید و تلفیق آنها نقشی پیشرو و سازنده را ایفا می کند.

در ادامه فرهاد اینالوئی معاونت فن‌آوری اطلاعات بانک، با اظهار خوشنودی از حضور در جمع مدیران بانک ایران زمین، اظهار داشت: فن‌آوری اطلاعات تنها به یک واحد اطلاق نمی شود، در حقیقت وقتی ما می گوئیم آی تی نقش هدایتی دارد به این معنا است که فن‌آوری اطلاعات باید در کل سازمان رسوخ کرده باشد و نه فقط در بخشی خاص.

اینالوئی در تشریح مفهوم حاکمیت فن‌آوری اطلاعات گفت: فن آوری اطلاعات یعنی اینکه در تمامی فعالیتها حضور این بخش را احساس کنیم. در واقع سیستم موجود بانکی سالهاست که با مفهوم بانکداری الکترونیک آشنا است. امروز ما باید از بانکداری الکترونیک به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کنیم که مفهوم آن این است که شعبه، مشتری، محصول و کانالهای ارتباطی همه دیجیتال هستند و دیگر کسی برای دریافت و پرداخت به شعبه مراجعه نمی‌کند.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با تشریح برنامه هایی که برای بانک ایران زمین در نظر گرفته است، بر طراحی و ارائه خدمات متمایز نسبت به سایر بانکها تاکید کرد.

اینالوئی فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی اصفهان است، که پیش از این به عنوان مدیر فنی پروژه شبکه جامع اطلاع رسانی بازرگانی کشور در شرکت زیمنس، مدیر شبکه سخت افزار و مخابرات و امنیت در بانک پارسیان، مدیر پروژه تدوین استراتژی های فناوری های اطلاعات بانک پارسیان، مدیر پروژه ملی دیتا سنتر کارت سوخت و مدیر بانکداری مدرن بانک اقتصاد نوین فعالیت کرده است.

در پایان این جلسه حکم صادره از سوی مدیرعامل به فرهاد اینالوئی ابلاغ شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  40