بررسی کاربرد کلان داده ها در سازمان های بزرگ

بانک اقتصاد نوین برگزار کرد:

هدف از برگزاري اين سمينار دور روزه تخصصي، ايجاد تصويري بنيادين از کلان‌ داده‌ها، موارد استفاده و کاربرد آنها در صنايع مختلف و چالش‌ها و مشکلات پياده‌سازي آن در سازمان‌هاي بزرگ بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اداره روابط عمومي بانک اقتصاد نوین سمينار تخصصي کاربرد کلان داده‌ها در سازمان‌هاي بزرگ  با حمايت بانک اقتصادنوين در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين هدف از برگزاري اين سمينار دور روزه تخصصي، ايجاد تصويري بنيادين از کلان‌ داده‌ها، موارد استفاده و کاربرد آنها در صنايع مختلف و چالش‌ها و مشکلات پياده‌سازي آن در سازمان‌هاي بزرگ بود.

پورفسور مارتين بوگدان استاد دانشگاه مونيخ آلمان در اين سمينار مباحث مرتبط کلان داده‌ها از جمله ارتباط اينترنت اشياء با کلان داده‌ها، موارد استفاده کلان داده‌ها در صنايع مختلف، مسايل کليدي در استفاده کلان داده‌ها، مداخله در سيستم‌هاي کلان داده و … را تشريح کرد.

در اين سمينار همچنين فرصت‌ها و تهديدهاي پيش‌روي سازمان‌هاي بزرگ از جمله بانک‌ها و مؤسسات مالي، بيمه‌ها و ديگر سازمان‌هاي صنعتي و خدماتي در بکارگيري کلان داده‌ها بررسي شد.

همچنين پورفسور بوگدان آخرين تحولات حوزه کلان داده‌ها در صنايع کشور آلمان را در اين سمينار با ارايه نمونه‌هايي از يادگيري ماشين (Machine learning) با تمرکز بر رايانه‌هاي بزرگ “IBM” تشريح کرد.

سمينار تخصصي کاربرد کلان داده‌ها در سازمان‌هاي بزرگ طي روزهاي 30 و 31 تيرماه در مرکز مطالعات بهره‌وري سازمان مديريت صنعتي برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  24