مسترکارد از چین درخواست مجوز می کند

بزرگترین بازار پرداخت 2020

مسترکارد و ویزا، بزرگترین تامین کنندگان کارت در سراسر جهان، با دولت چین برای دسترسی به بازار کارت های این کشور برای بیش از 20 سال مذاکراتی داشته اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مسترکارد درخواست مجوز تامینسرویس های پرداخت را به چین ارائه کرده است.

این طرح به دنبال تصمیم اخیر دولت چین مبنی بر باز کردنبازار پرداخت این کشور به روی تامین کنندگان بین المللی تحت شرایط قطعی قوانینامنیت سایبری صورت گرفته است و بیش از 1 میلیارد ین وثیقه در یک شرکت محلی اینکشور نیز از شرایط اعطای مجوز است.

گزارش شده است که مسترکارد هنوز تصمیم نگرفته است که بهعنوان شریک وارد بازار چین می شود یا به صورت مستقل همکاری خود را در این عرصهآغاز می کند. پیش بینی می شود ارزش بازار پرداخت های کارتی در کشور چین از 55 هزارمیلیارد ین (8.25 هزار میلیارد دلار) فراتر رود و تا سال 2020 به بزرگترین بازاردنیا تبدیل می شود. در حال حاضر، درصد بیشتری از این بازار تحت سلطه سرویس پرداختدولتی UnionPay است.

مسترکارد و ویزا، بزرگترین تامین کنندگان کارت در سراسر جهان،با دولت چین برای دسترسی به بازار کارت های این کشور برای بیش از 20 سال مذاکراتیداشته اند.

انکنز، رئیس مسترکارد در بازارهای بین الملل در این باره بهرویترز گفت: «کشور چین برای آینده این شرکت بسیار مهم است و قوانین امنیت سایبری وسرمایه گذاری، هیچ مانعی برای دستیابی به این منظور محسوب نمی شود و می توان بامدل کسب و کاری مناسب و یا با همکاری سایر شرکت ها به این بازار وارد شد.»

لینگ های، مدیر دیگری از مسترکارد، خبر ارائه درخواست تاقبل از پایان سال را رد نکرد و افزود: « عدم قطعیت و افت و خیزهای این روند» بهاین معناست که دریافت مجوز ممکن است یک یا دو سال طول بکشد.

در سال 2013، گزارش شد که بخش های نظارتی چین مسترکارد رااز پردازش هر گونه تراکنش های کارتی به واحد ارزی محلی این کشور منع کردند. همچنین کشور چین در سال 2012 به دلیل قائل شدن تبعیض بین شرکت های امثال ویزا و مسترکارددر بازار محلی خود و اعمال قوانین بر طبق منافع یونیون پی از سوی سازمان تجارتجهانی توبیخ شد.

 

http://www.reuters.com/article/us-mastercard-china-idUSKCN1020UN

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄  2  =