بیمه پارسیان زندگی را برای مردم آسان می کند

با ارائه طرحی جدید

بیمه پارسیان محصول بیمه ای جدید در حوزه بیمه های زندگی را طراحی کرده که دارای پوشش های اضافی است و این پوشش ها مجوزهای لازم از بیمه مرکزی را دریافت کرده است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونی به نقل از ریسک نیوز،بیمه پارسیان محصول بیمه ای جدید در حوزه بیمه های زندگی را طراحی کرده که پوشش های اضافی این بیمه نیز مجوزهای لازم از بیمه مرکزی را دریافت کرده است .

 امین محمدی مدیر بیمه های عمرانفرادی بیمه پارسیان، محصول جدید این شرکت را معرفی کرد.

جناب آقای محمدی،لطفا در خصوص محصولات و پوششهای بیمه ای اصلی، در حوزه های مدیریت بیمه های عمر انفرادی توضیحاتی ایراد بفرمایید.

محصولات اصلی مدیریت بیمه های عمر انفرادی، شامل بیمه نامه های عمر ساده زمانی، بیمه نامه عمر ساده زمانی با سرمایه نزولی(مانده بدهکار)، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری، بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری با رویکرد طرح سنوات و بیمه نامه عمر و سرمایه خانواده شرکت بیمه پارسیان می باشد که در اختیار هموطنان محترم ما در سراسر ایران قرار دارد و ایشان می توانند با مراجعه به شبکه گسترده فروش شرکت بیمه پارسیان در اقصی نقاط کشور نسبت به خریداری این محصولات و پوششهای بیمه ای اقدام نمایند.ضمنا کارشناسان بیمه ای ما در مجتمع ها و شعب بیمه ای کل کشور، آماده مشاوره و راهنمایی مشتریان در زمینه خرید محصول بیمه ای، مناسب با نیاز و خواسته شان می باشند.
بیمه پارسیان محصول جدید بیمه زندگی را به بازار عرضه کرد

علاوه بر پوششهای اصلی، چه پوششها و طرح هایی در جهت تکمیل نیازهای بیمه ای افراد جامعه در مدیریت بیمه های عمر انفرادی شرکت بیمه پارسیان در نظر گرفته اید

پوششهای تکمیلی ما در قالب پوششهای اضافی، و براساس نیازها و تقاضای هموطنان محترم طراحی شده است.این پوششها در حال حاضر شامل تامین کمک هزینه های درمان بیماری های خاص و صعب العلاج تا سقف 300.000.000 ریال،پرداخت سرمایه تا سه برابر سرمایه فوت بیمه نامه، در صورت فوت ناگهانی بیمه شده در اثر حوادث، پرداخت سرمایه در صورت از کارافتادگی و نقص عضو بیمه شده در اثر خطرات ناشی از حادثه تا سقف 500.000.000 ریال و معافیت بیمه گذار بیمه نامه از پرداخت بخشی از حق بیمه، در صورت از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده در اثر حادثه یا بیماری می باشد که در صورت درخواست بیمه گذار در زمان صدور بیمه نامه یا پس از صدور بیمه نامه(طی الحاقیه)، در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

با توجه به فضای رقابتی در صنعت بیمه و به عنوان یکی از شرکتهای معتبر و پیشتاز در حوزه بیمه های عمر انفرادی، چه تدابیر و تمهیداتی در خصوص طراحی محصولات و پوششهای جدید اندیشیده اید

اتفاقا یکی از دغدغه های همیشگی این مدیریت، طراحی محصولات بیمه ای جدید در حوزه بیمه های زندگی می باشد. در همین راستا به اطلاع می رساند که اساسا یکی از معیارهای موفقیت شرکتهای بیمه ، ارائه محصولات و پوششهای بیمه ای بر اساس نیازها و خواسته های بالقوه بازار می باشد.بیمه های زندگی به عنوان یکی از رشته های روبه توسعه در صنعت بیمه کشور مطرح بوده و در این راستا شرکتهای بیمه می بایست با مطالعه و تحقیقات در بازار و ارائه محصولات متناسب با نیازهای متفاوت افراد جامعه، رسالت خود را به نحو احسن به انجام رسانند.

یکی از مدرنترین، سودمند ترین و رایج ترین محصولات در حوزه بیمه های زندگی و در سبد محصولات بیمه ای این شرکت، بیمه های عمر و سرمایه گذاری می باشد که شامل پوشش اصلی فوت به هر علت در مورد بیمه شده و یک سرمایه گذاری مدون و سیستماتیک می باشد.یکی از راههای غنی سازی و ایجاد مطلوبیت افزون تر در این رشته بیمه ای(عمر و سرمایه گذاری) طراحی و ارائه پوششهای اضافی مطلوب و متناسب با نیازهای افراد جامعه می باشد.اهمیت این موضوع به حدی می باشد که وجود پوششهای اضافی مناسب در بیمه عمر و سرمایه گذاری موجب افزایش قابل توجه تابع تقاضای این محصول و ارتقای میزان سطح رضایتمندی و وفاداری بیمه گذاران این رشته بیمه ای شده و خواهد شد، زیرا پوششهای اضافی جدید طراحی شده، قابلیت ارائه به بیمه گذاران بالفعل و بالقوه را دارا می باشد.

در همین راستا شرکت بیمه پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های بیمه ای در کشور، همواره در زمینه طراحی و ارائه پوششهای جدید در حوزه بیمه های زندگی در جمع پیشروندگان بازار قرار داشته است.

بدینوسیله به اطلاع مشتریان و سایر هموطنان عزیز می رساند که پوششهای اضافی مندرج در ذیل از طرف این مدیریت طراحی شده و با اخذ مجوزهای قانونی از بیمه محترم مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ان شاء الله به زودی در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

– پوشش اضافی پرداخت هزینه های پزشکی در صورت بروز حوادث که معادل 20% سرمایه فوت در اثر حادثه و تا سقف 400.000.000 ریال، بیمه شده را در برابر هزینه های پزشکی و بیمارستانی ناشی از بروز حوادث، تحت پوشش قرار می دهد.
– پوشش معافیت بیمه نامه از کل حق بیمه در صورت از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده، ناشی از حوادث یا بیماری، که بیمه نامه را از کل حق بیمه(هم بخش فنی و هم بخش سرمایه گذاری) معاف می دارد.

– پوشش پرداخت مقرری روزانه در صورت بستری شدن بیمه شده در بیمارستان به علت حادثه، که این پوشش رقمی معادل 5 در هزار سرمایه فوت در اثر حادثه را در صورت تحقق حادثه تحت پوشش و از چهارمین روز بستری شدن بیمه شده در بیمارستان، تا سقف 90 روز، در اختیار ایشان قرار می دهد.

– پوشش پرداخت مستمری به بیمه شدگان در صورت از کارافتادگی دائم و کامل ایشان ،که پرداخت مستمری به میزان حداکثر چهار برابر حق بیمه را برای مدت 12 سال و در صورت از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده، تضمین می نماید.
– پوشش پرداخت سرمایه بیکاری در صورت از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده که سرمایه ای معادل 70% سرمایه فوت در اثر حادثه را، تا سقف 1.000.000.000 ریال، در صورت از کار افتادگی دائم و کامل بیمه شده، در اختیار بیمه شده قرار می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  −    =  8