«تاپ » نرم افزار برتر کافه بازار شد

نرم افزار «تاپ » با دارابودن محیط نرم افزاری مبتنی بر بالاترین استاندارد های امنیتی فضایی کاملا امن برای انجام خدمات پرداخت به عنوان نرم افزار برتر کافه بازار انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این نرم افزار به راحتی بر روی گوشی های اندروید نصب می گردد و کاربران پس از نصب آن می توانند از خدمات متنوع آن با استفاده از اینترنت یا کد USSD بهره مند شوند.
هم اکنون عملیات  پرداخت قبوض ، خرید شارژ سیم کارت  به صورت Top-Up برای کاربر و دیگران، پرداخت های خیریه و … فراهم می باشد .

همچنین در منوی پرداخت قبض این نرم افزار امکان پرداخت قبوض موبایل  و نیز خدماتی، جرایم رانندگی از طریق  شناسه قبض و پرداخت و نیز انجام عملیات پرداخت  قبض از طریق بارکد خوان برای کاربران فراهم می باشد .

 امکان تعریف طیف متنوعی از کارت های بانکی عضو شتاب برای کاربر در این اپلیکیشن فراهم شده است و به محض ورود شماره کارت  نیازی به وارد کردن مجدد آن برای خرید های بعدی وجود نخواهد داشت.

 امکان جدید پرداخت بدون کارت  نیز از دیگر ویژگی ها و برتری های اپلیکیشن تاپ است که  در نسخه جدید امکان ویژه و نوین خرید بدون کارت فراهم خواهد شد . این روش می تواند کاربرد بسیاری در کسب و کار ها و مشاغل گوناگون همانند رستوران ها ، مغازه ها ، پرداخت در محل بویژه خرید های اینترنتی ، سازمان های اتوبوسرانی و …. داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  8