ورشکستگی در انتظار اکثر صنایع ایران!

به WTO بپیوندیم یا نه؟

“اکثر صنایع با پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی ورشکست خواهند شد.” این نمایی است از روزهای ابتدایی ورود ایران به این سازمان تجاری بزرگ دنیا!”اکثر صنایع با پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی ورشکست خواهند شد.” این نمایی است از روزهای ابتدایی ورود ایران به این سازمان تجاری بزرگ دنیا!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک – آذرجزایری- البته این نکته را نباید نادیده گرفت که ایران چاره ای جز پیوستن به این سازمان ندارد. سازمانی که در صورت آنکه عزم جدی برای پیوستن به آن داشته باشیم در ابتدا باید قانون اساسی ایران با تغییرات چشمگیر مواجه شود.

چین زمان پیوستن به این سازمان تجاری ۳ هزار قانون خود را تغییر داد. کره جنوبی نیز با وجود آنکه در راس نقض کپی رایت در دنیا قرار گرفته بود چراکه بالاترین مصرف اینترنت دنیا به این کشور اختصاص دارد با اینحال این کشور وقتی تصمیم به پیوستن به این سازمان را گرفت راهی را طی کرد که امروز قانون کپی رایت به طور کامل در این کشور اجرا می شود تا جاییکه این کشوررا به عنوان الگویی در رعایت این قانون نام می برند.

پیوستن به WTO برای ایران نیز سختیهایی به همراه دارد که باید دید تا چه اندازه برای ایران می صرفد که در به پیوستن به این سازمان بیندیشید.

چاره ای جز پیوستن نداریم!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄  5  =