پیشنهاد ایران در اجلاس پارلمان الکترونیک جهان تصویب شد

پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی علی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به منظور اجرای یک نشست تخصصی در زمینه داده های بزرگ و ظرفیت های بهره گیری از داده های بزرگ در سیاست گذاری و پارلمان با اکثریت آرا مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در اجلاس پارلمان الکترونیکی اتحادیه بین المجالس کشورهای جهان پیشنهاد هیات پارلمانی ایران برای ظرفیت های بهره گیری از داده های بزرگ در سیاست گذاری و پارلمان با اکثریت تصویب شد.

، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس پارلمان الکترونیکی اتحادیه بین المجالس کشورهای جهان شرکت کرد.

این اجلاس با هدف معرفی و اشتراک گذاری نوآوری ها و تجارب استفاده از فناوری اطلاعات در قانون گذاری و نظارت به صورت کارگروهی تشکیل شد.

اجلاس مذکور با مشارکت نمایندگان 69 پارلمان از تاریخ 8 تا 10تیر در شهر والپرسو شیلی برگزار شد.

در این اجلاس پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی علی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به منظور اجرای یک نشست تخصصی در زمینه داده های بزرگ و ظرفیت های بهره گیری از داده های بزرگ در سیاست گذاری و پارلمان با اکثریت آرا مورد تصویب قرار گرفت.

نشست مذکور با مدیریت هیات ایرانی در روز دهم تیرماه با مشارکت نمایندگان پارلمانی استرالیا انگلیس آمریکا فنلاند شیلی سریلانکا و ایتالیا برگزار شد.

این نشست با ارائه جمهوری اسلامی و بحث و تبادل نظر همراه بود و در پایان نشست پیشنهاد شد که موضوع پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران یکی از محورهای اصلی اجلاس بعدی باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄  16  =