آزمایشگاه فناوری های مالی BMW

بازیگر جدید صنعت خدمات مالی

بخش سرویس های مالی شرکت BMW در حال راه اندازی آزمایشگاه فناوری های مالی و برنامه شتاب دهنده ای برای یافتن استارتاپ هایی است که دیدگاه های جدیدی به تامین سرویس های مالی مرتبط با وسایل نقلیه و بیمه دارند.

بخش سرویس های مالی شرکت BMW در حال راهاندازی آزمایشگاه فناوری های مالی و برنامه شتاب دهنده ای برای یافتن استارتاپهایی است که دیدگاه های جدیدی به تامین سرویس های مالی مرتبط با وسایل نقلیه وبیمه دارند.

شرکت BMW اعلام کرده است که با همکاری شرکت های نوآوری و صندوق سرمایهگذاری قصد جذب شرکت های جوان و تکنولوژی های متحول کننده را دارد و می تواند ازاین قابلیت ها  به منظور توسعه سرویس ها ومحصولات مالی جدید استفاده کند و آن ها را با سرعت بیشتری وارد بازار سرویس هایمالی کند.

مایک دنت، مدیرعامل گروه سرویس های مالی BMW در انگلستاناعلام کرد: «با در اختیار داشتن آزمایشگاه نوآوری های فناوری های مالی می توانیمطرح های مشتری مدارانه را از شرکت های جوان، پرانرژی و مستعد جذب کنیم. هم چنین درعین حال شانس دستیابی به طیف وسیعی از افراد باتجربه و سرمایه گذاران بالقوه نیزبه وجود می آید.»

متقاضیانی که قصد دارند در این برنامه 10 هفته ای شرکتکنند، از فضای دفتر کار و فرصت های آزمایش و تایید اعتبار محصول با همکاری کارکنانو مشتریان این شرکت برخوردار می شوند. دستیابی به سرمایه گذاری های L Marks در طی فعالیت وپس از فراغت از این برنامه نیز برای این گروه از شرکت ها آزاد خواهد بود.

شرکت های متقاضی تا 31 جولای فرصت دارند، درخواست خود راارسال نمایند.

 

ترجمه از گروه ترجمه بانکداری الکترونیک

منبع: https://www.finextra.com/newsarticle/29124/bmw-sets-up-financial-innovation-lab/payments

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =