تنوع‌بخشي به سبدمحصولات در طرح‌حاتم /تفاهمنامه با چند شرکت ايراني توليدکننده

در راستاي گسترش دامنه فعاليت‌هاي مربوط به طرح‌حاتم؛ تنوع‌بخشي به سبدمحصولات و افزايش شرکت‌هاي توليدکننده کالاهاي ايراني که به منظور بهره‌مندي هرچه بيشتر مشتريان ومتقاضيان از امکانات اين طرح صورت مي‌گيرد، معاونت اعتبارات بانک‌انصار با چند شرکت ايراني توليدکننده کالاهاي لوازم خانگي ديگر نيز تفاهمنامه امضاء کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک انصار، معاونت‌اعتبارات بانک‌انصار در راستاي توسعه فعاليت‌هاي مربوط به طرح‌حاتم(حمايت‌ازتوليدملي) به امضاي تفاهمنامه باشرکت‌هاي‌سينجرگاز، ناب‌استيل و فرش‌ستاره‌طلايي(پاتريس)،پارس خزر،پاکشوماوگرند مبادرت ورزيد، تا از اين پس متقاضيان استفاده از تسهيلات اين طرح، بتوانند کالاهاي خانگي و مصرفي خود را از اين شرکت هاي ايراني نيز تأمين کنند.شايان ذکر است که قبلاًشرکتهاي اسنوا،دونارخزر،فرش مهستان،کمجا چوب وبهار نارنج در اين طرح شرکت کرده بودند.

براساس اين گزارش، در طرح‌حاتم به هر متقاضي مبلغ 100ميليون ريال تسهيلات با نرخ 15درصد و به منظور خريد کالاهاي ايراني واگذار مي‌شود و اين طرح از ارديبهشت ماه سالجاري در سراسر کشور به مورد اجراگذاشته شده و بيش از 650 فروشگاه طرف قرارداد درقالب عقد مرابحه اين کالاها را در اختيار مصرف کنندگان قرار مي‌دهند. ضمناً نحوه، شرايط و مراحل برخورداري از اين تسهيلات در تارنماي  hatam.ansarbank.com  درج شده است.

شايان ذکراست که طرح حاتم، در راستاي اجرايي شدن مدل مفهومي نقش آفريني بانکها در اقتصادمقاومتي تدوين شده و هدف آن استحکام پايه‌هاي صنايع داخلي و تقويت توليد داخلي است که براساس سياست افزايش قدرت خريد مردم و حمايت از صنايع داخلي با سرمايه هاي ايراني به مورد اجراگذاشته شده است.   

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  +    =  86