یورو کلییر از بلاک چِین در بازار طلای لندن استفاده می کند

کاربردی دیگر از تکنولوژی بلاک چین

یورو کلییر (Euroclear) در حال بررسی پتانسیل های استفاده از تکنولوژی بلاک چِین (BlockChain) برای تولید نسل جدید سرویس های معامله در بازار است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛ یورو کلییر (Euroclear) در حال بررسی پتانسیل های استفاده از تکنولوژی بلاک چِین (BlockChain) برای تولیدنسل جدید سرویس های معامله در بازار طلا است. این سازمان نقل و انتقالات با شرکت itBit به عنوان تامینکننده زیرساخت بلاک چِین به منظور ارزیابی استفاده از دفاتر توزیع برای حذفمخاطرات و کاهش هزینه های سرمایه های مرتبط با معاملات طلا همکاری می کند.

محصول BankChain از شرکت ItBits یک شبکه خصوصی از مشارکت کنندگان مورد اعتمادی است که معاملات وتجارت های مرتبط با طلا را انجام، رهگیری و حل و فصل می کند. کلیه عملیات اینسیستم در زمانی نزدیک به عملیات آنی قابل انجام است و ابعاد دیگری از ارائه خدماتواقعی در حوزه پرداخت و بازار طلا و شمش را نمایان کرده است.

آنگوس اسکات، مدیر بخش نوآوری ها و استراتژی در یوروکلییردر این باره اظهار نظر کرد: « استراتژی ما به عنوان یک تامین کننده زیرساخت باز وانعطاف پذیر، همکاری با سهام داران صنعت پرداخت بوده است. هم چنین قصد داریم گروهمشاوره ای ایجاد نماییم که به تازگی برای بحث درباره ایجاد سرویس های جدید با هدفکارآمدتر کردن فعالیت های بازار طلا و شمش در لندن تشکیل شده است.»

منبع: finextra

ترجمه از گروه ترجمه بانکداری الکترونیک — سمانه سمیعی


لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  72