موسسات مالی ۶/۶ درصد درآمدهای خود را صرف توسعه فناوری می کنند

دریازدید مدیرعامل عسکریه از شرکت خدمات انفورماتیک عنوان شد :

موسسات مالی در دنیا به طور متوسط 6/6 درصد درآمدهای خود را در بخش فناوری اطلاعات سرمایه گذاری می کنند و به ازای هر 5 درصد سرمایه گذاری در این حوزه، پنج درصد بر درآمدهای آنها افزوده می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حجت الاسلام سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه به همراه جمعی از مدیران ارشد این موسسه از شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کردند.

در این بازدید که با همراهی مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت انجام گرفت، حجت الاسلام جوادی از سایت اصلی و نیز سایت مانیتورینگ بازدید بعمل آورده و از نزدیک با خدمات و سامانه های شرکت آشنا شدند.

در این دیدار، مهندس نجفی با بیان اینکه شرکت خدمات در رتبه نخست شرکتهای فناوری اطلاعات ایران قرار دارد، اظهار داشت: هم اکنون 35 سامانه حاکمیتی در سطح کشور توسط این شرکت اجرا شده و بانک ها و شرکتهای متعددی از خدمات نرم افزاری آن درحوزه کربانکینگ و کارت های بانکی بهره می برند.

وی تصریح کرد: بر اساس پژوهش های موجود، موسسات مالی دنیا بطور متوسط 6/6 درصد از درآمدهای خود را در بخش فناوری اطلاعات سرمایه گذاری می کنند و به ازای هر پنج درصد سرمایه گذاری در این حوزه، پنج درصد بر درآمدهای آنها افزوده می شود.

در ادامه حجت الاسلام جوادی نیز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در شرکت خدمات انفورماتیک به منظور توسعه بانکداری الکترونیک در کشور بیان داشت: مدیران و کارکنان شرکت خدمات انفورماتیک، سرداران نرم افزار و کربانکینگ ایران هستند و زحمات آنان سبب پایداری و موفقیت بانکداری در کشور شده است.

مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه افزود: عسکریه، نخستین موسسه اعتباری بخش خصوصی در کشور بوده و اولین نرم افزار بانکداری متمرکز بومی را نیز بطور اختصاصی مورد استفاده قرار داده است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری بانکها و موسسات اعتباری با شرکت خدمات انفورماتیک برای ارتقا و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور ما بانک محور است و باید دست به دست هم داده و برای ارتقای آن تلاش کنیم.

لازم به ذکر است، در این بازدید دکتر فرهاد فائز معاون بازاریابی و فروش نیز گزارش مبسوطی از خدمات و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری منحصربفرد موجود در شرکت خدمات انفورماتیک به مدیرعامل و مدیران ارشد موسسه عسکریه ارائه کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  64