رونمایی از خود بانک بانک صادرات

بانک صادرات به منظور افزایش رضایت‌مندی و صرفه جویی در هزینه ها و وقت مشتریان طی مراسمی با حضور اسماعیل لـله گانی مدیر عامل و جمعی از مدیران این بانک، کارشناسان و صاحبنظران حوزه فن آوری اطلاعات بانک ها از اولین دستگاه خود بانک(VTM) رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات، لـله گانی در این مراسم با اشاره به پیشرفت های نوین در عرصه خدمات بانکی گفت: امروزه استفاده از خدمات نرم افزاری و سخت افزاری جدید در فعالیت های بانکی به یک ضرورت انکار ناپذیر تبدیل شده است و در این راستا در بانک صادرات ایران توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: رویکرد ما در توسعه خدمات نوین کاهش مراجعه حضوری هموطنان، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری مشتریان و خلق حداکثر ارزش افزوده بیشتر برای آنهاست.

مدیر عامل یادآور شد: در نظر است تا هر ماه از یک خدمات الکترونیکی جدید رونمایی گردد در این راستا بانک همگام با پیشرفت های نوین الکترونیکی با مستقر نمودن اولین دستگاه خود بانک VTM (Virtual Teller Machine) در شعبه٢٣٩ جمهوری، خدمات شعبه را به طور ٢٤ ساعته و در ٧ روز هفته به مشتریان ارائه خواهد نمود.

وی تصریح کرد: مشتریان به منظور بهره مندی از خدمات این دستگاه می توانند با استفاده از یک ارتباط ویدیویی با تحویلداری که در مرکز مستقر است ارتباط برقرار کنند و از خدماتی همچون: افتتاح سپرده، صدور کارت به صورت آنی، ارایه صورتحساب، پرداخت اقساط تسهیلات انتقال وجه ساتنا و پایا، درخواست دسته چک، دریافت و پرداخت وجه نقد و … برخوردار گردند.

گفتنی است؛ این دستگاهها در چند سال اخیر از سوی بانک های معتبر جهانی بکار گرفته شده و نحوه کار و فعالیت آنها به گونه ای است که مشتریان احساس می کنند یک باجه مجازی اختصاصی دارند. با امکانات ایجاد شده مشتریان می توانند به صورت مستقیم با تحویلدار بانک تعامل داشته باشند و از خدمات متنوع بانکی بهره مند شوند.

شایان ذکر است؛ بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور با انجام بیش از ٧٠٠ میلیون تراکنش مالی در ماه، صدور ٥٧ میلیون کارت الکترونیکی برای متقاضیان نصب و راه اندازی بیش از ٤٥١ هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حساب این بانک نقش بسزایی در توسعه و ترویج بانکداری نوین داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2