چهره‌های ماندگار صنعت بانکداری معرفی شدند

از عباس میلانی ،عزیز فراشی، و سید علی میلانی نصیری به عنوان سه چهره ماندگار نظام بانکی دربیست و ششمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی طی مراسم معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بیست و ششمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی با تقدیر از سه چهره ماندگار در حوزه بانکی ، خبرنگاران و گزارشگران برگزیده مسابقه پول ، ارز و رسانه در حوزه بانک تقدیر کرد .

 به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه پولی و بانکی ، در این مراسم  با حضور ولی اله سیف رییس‌کل بانک مرکزی ، علی دیواندری رییس پژوهشگاه پولی و بانکی ، سید حمید پورمحمدی معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه رسانه برگزار شد .

در مسابقه پول ، ارز و رسانه در بخش خبر برتر مینا ساعتچی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)‌  موردتقدیر قرارگرفت .

در بخش گزارش برتر نفر اول فاطمه محمدی از خبرگزاری مهر و سعید خوشبخت و هادی قریب (مشترکا ) از خبرآنلاین به‌عنوان نفرات دوم مورد تقدیر قرار گرفتند .

همچنین در بخش گفت‌وگوی برتر سمیه فتحی از هفته‌نامه تجارت فردا برگزیده شد . رضوان باصفا از گروه اقتصادی خبرگزاری صداوسیما و رضا داداشی از رادیو نیز به‌عنوان برتر حوزه سیما و صدا معرفی شدند .

خبرگزاری‌های تسنیم، فارس، ‌ایلنا و روزنامه های جهان صنعت و تعادل نیز به عنوان رسانه های برتر نظام بانکی در این مراسم موردتقدیر قرار گرفتند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  −    =  23