تغییر دو عضو شورای عالی بیمه

برخی اخبار از تغییر دو عضو شورای عالی بیمه حکایت دارد./با پایان دوره ۳ ساله عضویت دکتر مظلومی و پورسید در شورای عالی بیمه، افراد جدیدی جایگزین می شوند. در این میان از نصرا… طهماسبی عضو هیات مدیره انجمن حرفه ای صنعت بیمه و شرکت بیمه نوین به عنوان گزینه محتمل برای ورود به شورای عالی بیمه نام برده می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز  با پایان دوره 3 ساله عضویت دکتر مظلومی و پورسید در شورای عالی بیمه، افراد جدیدی جایگزین می شوند. در این میان از نصرا… طهماسبی عضو هیات مدیره انجمن حرفه ای صنعت بیمه و شرکت بیمه نوین به عنوان گزینه محتمل برای ورود به شورای عالی بیمه نام برده می شود.

لازم به ذکر است که رئیس کل بیمه مرکزی ایران، معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون وزارت بازرگانی، معاون وزارت کار و امور اجتماعی،  معاون وزارت جهاد کشاورزی، رئیس شرکت سهامی بیمه ایران، مدیر عامل یکی از موسسات بیمه به انتخاب سندیکای بیمه گران ایران، یک نفر کارشناس امور حقوقی به انتخاب مجمع عمومی، یک نفر کارشناس در امور بیمه به انتخاب مجمع عمومی و یک نفر مطلع در امور بیمه به انتخاب رئیس اطاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران اعضای شورای بیمه را تشکیل می دهند و مدیر عامل یکی از موسسات بیمه به انتخاب سندیکای بیمه گران ایران، یک نفر کارشناس امور حقوقی به انتخاب مجمع عمومی، یک نفر کارشناس در امور بیمه به انتخاب مجمع عمومی و یک نفر مطلع در امور بیمه به انتخاب رئیس اطاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برای مدت 3 سال انتخاب می شوند و انتخاب مجدد آنها بلا مانع است.

همچنین ریاست شورای عالی بیمه بدون شرکت دراخذ رای بارئیس کل بیمه مرکزی ایران ودرغیاب اوباقائم مقام است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3