فرم‌هاي جديد اوراق صندوق ارزش آفرينان بانک دي رونمايي شد

در جلسه هم انديشي توجیحی ـ آموزشي برنامه‌هاي سال 1395

هم انديشي توجیحی ـ آموزشي برنامه‌هاي سال 1395 با رويکرد مروري بر عملکرد سال 1394 (قوت‌ها و ضعف‌ها) و تشريح برنامه‌هاي سال 1395 شعب طی سه جلسه و با حضور رؤسا و کارکنان شعب منتخب تهران و شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی: دکتر احمد شفيع‌زاده، مديرعامل بانک دي ـ در اين مراسم با ابراز خرسندي از ديدار حضوري با برخي از کارکنان شعب به بيان دغدغه‌ها و انتظارات خويش از کارکنان شعب پرداخت.

وي با اشاره به ملزومات موفقيت فرد در يک سازمان گفت: در بررسي سازمان‌هاي موفق و عوامل موفقيت آنها درمي‌يابيم که ترقي و تعالي در هيچ سازماني تصادفي نيست و به دست آوردن پيروزي، مستلزم دقت، تلاش، توسعه دانش و عوامل ديگر از سوي نيروهاي انساني است.

شفيع‌زاده يکي از عوامل موفقيت در سازمان‌ها را ايجاد ادبيات مديريتي مناسب براي تحقق چشم‌انداز و راهبردها دانست و افزود: اهداف يک سازمان بايد به ادبيات مديريتي در ميان کارکنان تبديل شود زيرا موفقيت تنها به واسطه مديران و روسا ميسر نمي‌شود.

وي با بيان اينکه در سازمان‌هاي موفق همه مسئول هستند، اظهار کرد: موفقيت سازماني حاصل هم افزايي زنجيرهاي از فعاليت‌هاست که سازمان را به سوي اهداف و چشم‌اندازهاي خود سوق مي‌دهد.

مديرعامل بانک دي خاطر نشان کرد: مطابق با چشم‌انداز پيش بيني شده براي بانک دي، کارکنان و مديران بايد با استفاده از فنآوري‌هاي روز، ارتباط، اخلاق و عملکرد حرفه‌اي، تصويري مطلوب و حرفه‌اي از خود در جامعه ارائه کنند تا بانک دي بتواند در ميان بانک‌هاي کشور بدرخشد و نقش آفريني کند.

وي تعهد سازماني را که مهمترين عامل ايفاي موثر نقش در شعبه است، مسئوليت‌پذيري که سبب افزايش کارايي مي‌شود و علاقه‌مندي به سازمان که موجب مي‌شود کارمند بتواند کار خود را آن‌گونه که بايد به انجام برساند را از جمله ويژگي‌هاي کارکنان شعب عنوان کرد.

در ادامه اين همايش مهدي قاسمي، معاون امور شعب با تأکيد بر مديريت اقتصادي همراه با مديريت جهادي در شعب، توجه به تمامي ابعاد شعبه را خواستار شد و با طرح شعبه به عنوان يک بنگاه اقتصادي از منظر خدمتگزاري، فايده و هزينه؛ زيانده بودن آن را غيرقابل قبول توصيف و خواستار حفظ روحيه جهادي در شعبه شد.

وي با تشبيه شعبه به يک قايق افزود: همه کارکنان بايد با يکديگر همسو و هم جهت در جهت اهداف پيش بيني شده پارو بزنند تا شعبه به هدف برسد، همسو و هم جهت بودن در مسير اهداف بانک لازمه و ضرورت اين حرکت است. همچنين بايد توجه ويژه‌اي به کاهش قيمت تمام شده پول، جذب منابع ارزان قيمت و اهميت جايگاه قرض الحسنه و تشويق مشتريان به افتتاح حساب قرض الحسنه در شعبه داشت.

قاسمي با تأکيد بر اينکه “براي رسيدن به هدف بايد قله را نشانه گرفت” تصريح کرد: اقتصاد ايران، اقتصاد بانک محور بوده و ما بايد تلاشي درخور تدابير مقام معظّم رهبری –مدّظله العالی – داشته باشيم تا به عنوان جزئي از جامعه و جزئي از اقتصاد، سخنان ايشان را اجرايي کرده و پياده سازي کنيم و از تمامي شعب مي‌خواهيم تا برنامه‌اي اجرايي متناسب با برنامه ابلاغي سال مدون و در جهت نيل به اهداف تدوين و طبق آن حرکت کنند.

در ادامه اين همايش معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني، سرپرست معاونت مالي، معاونت اعتبارات و بازريابي، معاون بازرسي و حسابرسي داخلي، جانشين معاون فناوري اطلاعات و مديرعامل شرکت دي ايرانيان به بيان سياستها، برنامه‌ها و راهکارهاي  سال 1395 پرداختند.

در اين جلسه از فرم‌هاي جديد اوراق صندوق ارزش آفرينان دي رونمايي و سياست‌ها و محصولات جديد بانکداري اختصاصي تشريح شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  4