سه برابر شدن تراکنش های آنلاین در چین تا سال ۲۰۲۰

پیش بینی می شود تعداد کل تراکنش های خرده فروشی آنلاین موبایلی در چین از 0.3 تریلیون دلار (معادل 2 تریلیون ین) در سال 2015 میلادی تا سال 2020 میلادی، با افزایش بیش از سه برابری به 1.13 تریلیون دلار (معادل 7.4 تریلیون ین) برسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک – هادی آذری – این پیش بینی ها، یافته های تحقیقی است که توسط شرکت تحقیقاتی مینتل (Mintel) انجام گرفته است.

طبق گزارش سایت «شانگهای دیلی» و به نقل از این گزارش، کل حجم تراکنش تجارت الکترونیکی چین تا سال 2020 بنا است به رقم 1.49 تریلیون دلار (معادل 9.7 تریلیون ین) برسد.

از این گذشته، با توجه به حجم قابل توجه سرمایه ای که توسط شرکت های اینترنتی و شرکت های سرمایه گذاری به سمت استارت آپ های فناوری و الگوهای خدمات نوین سرمایه سرازیر می شود، پیش بینی می شود که کل گردش مالی خدمات آنلاین و آفلاین، بین سال های 2015 تا 2020 به رقم 0.64 تریلیون دلار (معادل 4.2 تریلیون ین) افزایش یابد.

بنا به گزارش مینتل، در شرایطی که مردم بیش از پیش به گوشی های تلفن همراه متکی می شوند، پیش بینی می شود که خرده فروشی و خدمات موبایلی بخش عظیمی از اقتصاد مشتریان را در اختیار گیرد.

منبع:    thepaypers

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  ⁄  16  =