تسهیل انتخاب یک کارت کارآمد!

همکاری مسترکارت و کردیت کاردز برای کمک به مصرف کنندگان؛

طی ماه جاری میلادی، مسترکارت و کردیت کاردز دات کام (CreditCards.com) در راستای حمایت از مصرف کنندگان به یکدیگر ملحق شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک – منیره نظامیوند – فرآیند انتخاب یک کارت اعتباری ساده شده است. طی ماه جاری میلادی، مسترکارت و کردیت کاردز دات کام (CreditCards.com) در راستای حمایت از مصرف کنندگان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و کمک به آنها برای یافتن یک راه بهتر برای پیدا کردن کارت اعتباری مناسب به یکدیگر ملحق شدند.

در همین راستا، تنها با یک کلیک کوچک در وب سایت مستر، مصرف کنندگان به راحتی میتوانند اقدام به انتخاب هریک از کارت هایی کنند که ویژگی ها و مزایایی این کارتها به باور کاربران آنها، بسیار مهم و ضروری هستند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کریس اسپلتز (Chris Speltz)، مدیر اجرایی CreditCards.com با اشاره به اهمیت خواسته مشتریان و تسهیل امور مربوط به یافتن کارتهای اعتباری مورد نظر آنان، گفت: “با وجود شمار بالای کارت‌های اعتباری که در بازار موجود هستند، پروسه پیدا کردن کارتی که به بهترین نحو با سبک زندگی افراد همخوانی دارد میتواند فرآیندی گیج کننده و وقت گیر باشد.”

وی در ادامه افزود: “هدف ما و مسترکارت از همکاری دوجانبه این بود که تجربه مصرف کننده از انتخاب کارت مورد نظر را با ارائه مجموعه قوی تر و جامع تری از محصولات در محیطی شفاف و تسهیل یافته، به مشتریان مسترکارت ساده سازی نماییم. این فرآیند تاثیرات دوجانبه ای دارد. از یک سو میتواند مشتریان را به راحتی با دنیای بانکداری مجازی همسو کرده و از سوی دیگر به رشد ما در راستای نیل به اهداف شرکت یاری رساند.”

براساس گفته های اسپلتز، مصرف کنندگان می توانند از بین حجم بالای بیش از 100 کارت های اعتباری، که به طور مستقیم در مقوله هایی همچون بهره پایین (low interest)، پول نقد (cash back)، انتقال تعادل (balance transfers)، مسافرت، پاداش (rewards) و همچنین گروه های سازمان یافته تر طبقه بندی میشوند، برنامه مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

همچنین شریل گرن (Cheryl Guerin)، معاون مدیر اجرایی مستر کارت نیز در این خصوص به اظهارنظر پرداخته و اعلام کرده است: “ما به طور مداوم و مستمر به دنبال یافتن و ارائه راهکارهایی نوین و بهتر برای کمک به رشد ارتباط مردم با چیزهایی که برای آنها مهم است، هستیم. ما بر این باوردیم که به حداکثر رساندن پرداخت هزینه های روزمره از طریق یک کارت اعتباری، یک ابزار عالی برای مصرف کنندگان و نیز صاحبان سرمایه و کسب و کارهای کوچک محسوب میشود. در همین راستا برآنیم تا با اتخاذ سازوکارهایی کارآتر به مشتریان خود سرویس دهی کنیم تا از سوی دیگر شاهد برآیند اثر افزایش تقاضا و رضایتمندی مشتریان بر میزان رشد کسب و کار خود نیز باشیم.”

منبع:    newsroom.mastercard

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  3