استدلال مارکت ایرانی از حذف اپلیکیشن‌های مرتبط با کلش آو کلنز

بعد از انعقاد قرارداد رسمی میان بزرگترین اپ استور ایران و خالق کلش آو کلنز، برخی اپلیکیشن‌های مرتبط با این بازی حذف شد که مسئولان مارکت مذکور به آن پاسخ گفتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از تسنیم، پیرو قرارداد رسمی کافه بازار با کمپانی سوپرسل، از این پس می‌توانید الماس‌های کلش آو کلنز (Clash of Clans) را به ریال توسط کارت‌های شتاب یا اعتبار بازاری خریداری نمایید.

پیرو متن بیانیه منتشر شده از سوی بازار، باید گفت سوپرسل یک شرکت توسعه بازی موبایل است که ژوئن 2010 در هلسینکی فنلاند تاسیس شد و بازی‌های کلش آو کلنز، هی دی، بوم بیچ و کلش رویال را منتشر کرد.

کاربران در این بازی استراتژیک می‌توانند روستای خود را بسازند و سربازان را برای جنگ تمرین دهند. بعد از ان باید قبیله خود را به سمت پیروزی هدایت کنند و در این راه با هزاران بازیکن آنلاین دیگر همراه شوند.

این بازی نیازمند دسترسی به اینترنت است. استفاده از آن کاملا رایگان اما خرید برخی اشیاء درون بازی نیازمند پرداخت الکترونیکی است.

تا پیش از انعقاد این قرارداد کاربران بازی مذکور باید اقدام به خرید جم به شکل ارزی می‌کردند اما اکنون امکان خرید ریالی نیز فراهم شده است.

با این حال حسام آرمندهی درباره ادامه همکاری کافه بازار با شرکت فنلاندی سوپرسل و دیگر شرکت‌های مشابه گفت: همکاری ما با شرکت‌های خارجی از سه چهار سال پیش شروع شده و ادامه‌دار است. در واقع آمادگی داریم بسترهای لازم برای شرکت‌هایی که تمایل دارند محصول خود را برای کاربران ایرانی عرضه کنند، فراهم کنیم.

مدیر این اپ استور ایرانی درباره حذف اپلیکیشن‌های مرتبط با بازی کلش‌آوکلنز بعد از اعلام همکاری با سوپرسل نیز گفت: حذف این اپلیکیشن‌ها بطور مستقیم با درخواست شرکت سوپرسل انجام شده است.

وی افزود: این حق را به سوپرسل که ناشر و خالق این اثر قانونی است، قائلیم و اپلیکیشن‌هایی که به هر نحو از علائم و تصاویر این بازی استفاده کرده بودند را حذف کردیم. البته پیش از حذف، هشدارهای لازم به این اپلیکیشن‌ها را دادیم و آنهایی که هشدار را جدی گرفتند و موانع قانونی را برطرف ساختند، توانستند به بازار بازگردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =